مروست، در اولویت توزیع پزشک متخصص در استان یزد

نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه، مروست و مهریز در مجلس گفت: در نشست کارگروه توسعه شهرستان مروست مقرر شد که مروست در اولویت توزیع پزشک متخصص استان یزد قرار گیرد.

محمدرضا صباغیان‌بافقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری نشست توسعه شهرستان مروست اظهار کرد: در زمینه پزشک متخصص، تجهیزات پزشکی و ساخت بیمارستان موارد و مشکلات در نشست کارگروه توسعه مروست مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه شهرستان مروست با مشکلات حوزه پزشکی و درمانی روبه‌رو است، خاطرنشان کرد: در این نشست قرار شد، شهرستان مروست در اولویت توزیع پزشکان متخصص در آبان‌ماه قرار گیرد.

نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه، مروست و مهریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمع‌بندی صورت گرفته در این نشست برای مسائل درمانی و بهداشتی لزوم هماهنگی و انجام نشستی با وزیر بهداشت بود تا بتوان مسائل و مشکلات را مطرح و برای رفع آن تصمیم مناسب اتخاذ شود.

صباغیان با اشاره به مسائل و مشکلات مطرح شده در حوزه راه‌ها افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته امیدواریم که اعتبار مورد نیاز برای راه مروست به «هرابرجان» دیده شود و باند دوم آن نیز اجرایی شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شواری اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر موضوع راه یکی از موضوعات بسیار مهم این شهرستان است که مسئولان برای آن باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند.

کد خبر 603639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.