۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
گوشی اقتصادی ردمی A۱ رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد گوشی اقتصادی ردمی A۱ با دوربین دوگانه و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی رونمایی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی در مراسمی آنلاین علاوه بر گوشی‌های ردمی ۱۱ پرایم 4G و ردمی ۱۱ پرایم 5G، از گوشی دیگری به نام ردمی A1 برای بازار هند پرده‌برداری کرد. این دستگاه جدید اولین گوشی از محصولات سری A ردمی محسوب می‌شود. گوشی Redmi A1 از نمایشگر LCD و بریدگی قطره‌ای استفاده می‌کند.

گوشی ردمی A1 به پردازنده MediaTek Helio A22، رم LPDDR4x و حافظه ذخیره‌سازی eMMC 5.1 مجهز شده است. این محصول از رابط کاربری MIUI بر پایه اندروید ۱۲ استفاده می‌کند، بهره‌مندی از این نسخه اندروید احتمالاً باعث می‌شود ردمی A1 عملکرد بهتری نسبت به شماری از دستگاه‌های اقتصادی قبلی شیائومی داشته باشد.

گوشی ردمی A1 دارای دوربین دوگانه است که شامل دوربین اصلی عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین دوم دو مگاپیکسلی می‌شود. پنل جلویی این محصول میزبان دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی است. گوشی ردمی A1 از شبکه 4G، وای‌فای دوبانده، بلوتوث پنج، GNSS و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری بهره‌مند است و از کارت حافظه میکرو SD پشتیبانی می‌کند.

گوشی ردمی A1 از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۰ وات استفاده می‌کند. این محصول در یک کانفینگ با دو گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در رنگ‌های آبی، مشکی و سبز در دسترس قرار می‌گیرد. قیمت گوشی شیائومی ردمی A۱ به میزان ۸۱ دلار است، عرضه این محصول از نهم سپتامبر ۲۰۲۲ شروع می‌شود.

کد خبر 603060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.