احداث ۵ پروژه ورزشی در مشهد با اعتبار ۳۲۰ میلیارد

رئیس کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد از احداث پنج پروژه ورزشی زودبازده با خواست و نظر شهروندان در منطقه سه شهرداری مشهد خبر داد و گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه‌ها حدود ۳۲۰ میلیارد ریال است.

سیدحسین علوی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کمیسیون ورزش و جوانان در سال جاری توجه ویژه‌ای به توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهر به خصوص در پهنه‌های حاشیه‌ای کرده که نمونه بارز آن در تعریف پروژه‌های متنوع ورزشی در قالب پروژه‌های زودبازده است.

وی ادامه داد: پنج پروژه زودبازده با خواست و نظر شهروندان در منطقه سه شهرداری مشهد تعریف شده که از جمله این پروژه‌ها احداث زمین ورزشی محله "دروی" با مساحت ۲۶۰۰ متر مربع و اعتبار ۳۵ میلیارد ریال است.

رئیس کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: احداث زمین ورزشی محله بهمن نیز با مساحت سه هزار مترمربع و با اعتبار ۷۰ میلیارد ریالی در خیابان ۲۲ بهمن با امکاناتی مانند زمین چمن مصنوعی، زمین ورزشی آسفالت، سکوی تماشاگران و رختکن آغاز شده است.

وی گفت: احداث و تجهیز سوله ورزشی چندمنظوره قائم ۲۵ در محله بلال با اعتبار ۹۵ میلیارد ریالی و تملک و احداث زمین ورزشی روباز در محله مهر مادر شمالی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی از دیگر پروژه‌های پیش‌بینی شده در این خصوص است.

کد خبر 602891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.