عاملان حمله به شهرداری لوندویل تحت پیگرد قانونی هستند

شهردار لوندویل گفت: هفته گذشته سه نفر با چوب و چماق به شهرداری حمله‌ور شدند و در فضای این نهاد عمومی، رعب و وحشت ایجاد کردند. مدیریت شهری شکایتی علیه این افراد در محاکم قضایی تنظیم کرده و این متخلفان توسط مرجع قضایی تحت پیگرد قانونی هستند.

نعمت یاورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص جزئیات حمله سه نفر به شهرداری لوندویل اظهار کرد: ساعت ۱۲:۳۰ روز _چهارشنبه نهم شهریورماه_ سه نفر از شهروندان با چوب و چماق به شهرداری لوندویل حمله‌ور شدند و در محیط کار این نهاد عمومی رعب و وحشت ایجاد کردند.

وی افزود: هفته گذشته شهروندی با مجوز شهرداری و رضایت کامل اقدام به عقب‌نشینی دیوار منزل خود کرده بود که با اعتراض بی‌دلیل یکی از همسایگان روبه‌رو و با او درگیر می‌شود، سپس این فرد معترض به همراه اقوام خود به شهرداری حمله می‌کند و موجب برهم خوردن نظم این نهاد عمومی می‌شود.

شهردار لوندویل خاطرنشان کرد: تمام اتفاقات روز حادثه در دوربین‌های مداربسته شهرداری ثبت و تصاویر آن تحویل مرجع قضائی شده است.

یاورپور تاکید کرد: مدیریت شهری در رابطه با این موضوع شکایتی در محاکم قضائی تنظیم کرده که توسط مراجع قضائی تحت پیگرد قانونی و رسیدگی است‌.

وی اضافه کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر لوندویل، تمام اقدامات خود را در چارچوب قانون اجرا کرده است و همواره تلاش می‌کند رضایت همه شهروندان را جلب کند.

به گزارش ایمنا، شهر لوندویل از توابع شهرستان آستارا در غرب استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 602779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.