۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
ساعت‌های جدید آمازفیت رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که «آمازفیت» دو ساعت GTR 4 و GTS 4 را با نمایشگر AMOLED و قابلیت‌های متنوع رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ساعت‌های هوشمند Amazfit GTR 4 و Amazfit GTS 4 که چند هفته پیش مشخصات و تصاویرشان فاش شده بود، به صورت رسمی رونمایی شد. قابلیت‌های این دو ساعت بسیار شبیه یکدیگر است، با این وجود طراحی، ابعاد و وزن آن‌ها با هم متفاوت است؛ دو ساعت هوشمند جدید آمازفیت دارای نمایشگر و باتری متفاوتی هستند.

ساعت آمازفیت GTR 4 مانند ساعت‌های هوشمند سامسونگ دارای طراحی دایره‌ای شکل است و از صفحه‌نمایش رنگی همیشه‌روشن ۱.۴۳ اینچی AMOLED با وضوح تصویر ۴۶۶ * ۴۶۶ پیکسل استفاده می‌کند. روی این صفحه‌نمایش از شیشه حرارت‌دیده استفاده شده است تا مقاومت آن افزایش پیدا کند. نمایشگر این محصول به پوششی برای جلوگیری از جذب اثرانگشت مجهز شده و در اطراف آن از حاشیه‌ای ضدانعکاس استفاده شده است.

از طرفی دیگر، ساعت هوشمند آمازفیت GTS 4 مانند ساعت‌های سری اپل‌واچ دارای طراحی مستطیل شکل است و از نمایشگر ۱.۷۵ اینچی همیشه روشن استفاده می‌کند. این نمایشگر AMOLED دارای وضوح ۳۹۰ * ۴۵۰ پیکسل و شیشه حرارت‌دیده و پوشش ضد اثرانگشت است، اما در اطراف آن حاشیه ضدانعکاس دیده نمی‌شود.

هر دو ساعت هوشمند ذکر شده دارای فریمی میانی از جنس آلیاژ آلومینیوم است و بخش پایینی بدنه آن‌ها از پلی‌کربنات با روکش براق ساخته شده است. GTR 4 با وزن ۳۴ گرم به میزان هفت گرم از GTS 4 سنگین‌تر است. مدل GTR 4 از باتری ۴۷۵ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند، اما GTS 4 دارای باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. ازآنجاکه GTR 4 و GTS 4 دارای ابعاد متفاوتی هستند، بدنه‌های آن‌ها با هم سازگاری ندارند، ساعت GTR 4 با بند ۲۲ میلی‌متری عرضه می‌شود، اما GTS 4 از بند ۲۰ میلی‌متری پشتیبانی می‌کند.

دو ساعت GTS 4 و GTR 4 از بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی در محیط‌های سربسته و روباز پشتیبانی می‌کنند که شامل مواردی مانند شنا می‌شود. این ساعت‌ها تا فشار پنج اتمسفر در برابر نفوذ آب از خود مقاومت نشان می‌دهند. GTS 4 و GTR 4 به صورت خودکار هشت حالت ورزشی را تشخیص می‌دهند و توانایی تشخیص سقوط از ارتفاع را نیز دارند. البته این قابلیت فعلاً در ساعت‌ها ارائه نمی‌شود و آمازفیت آن را از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری فعال می‌کند.

ساعت‌های جدید آمازفیت دارای حافظه ذخیره‌سازی برای ذخیره موسیقی و آنتن دوبانده GPS هستند و علاوه بر الکسا یک دستیار صوتی آفلاین نیز دارند. در هر دو ساعت می‌توانید از طریق بلوتوث تماس را پاسخ دهید. ساعت‌های هوشمند آمازفیت GTS 4 و GTR 4 با دستگاه‌های مجهز به اندروید ۷ یا نسخه‌های جدیدتر و iOS 12 و نسخه‌های جدیدتر سازگاری دارند. محصولات ذکر شده ۲۰۰ دلار قیمت دارند و در رنگ‌های متنوع به بازار عرضه می‎‌شوند.

کد خبر 602413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.