دارکو بیدوف دوباره به ذوب‌آهن پیوست؟ +عکس

دارکو بیدوف، مهاجم صربستانی دو فصل گذشته ذوب‌آهن در تمرینات این تیم شرکت کرده تا مجددا پیراهن سبز گاندوهای اصفهانی را بر تن کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در دو هفته گذشته و پس از مصدومیت سعید باقرپسند و دوری چندماهه‌اش از میادین به‌دنبال جذب یک مهاجم جایگزین برای او رفت تا در ادامه راه در خط‌حمله دچار مشکل نشود.

اکنون به‌نظر می‌رسد ذوب‌آهن جانشین باقرپسند را پیدا کرده است؛ دارکو بیدوف، مهاجم ۳۳ ساله صربستانی که در لیگ‌های نوزدهم و بیستم پیراهن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان را بر تن می‌کرد در تمرینات گاندوهای اصفهانی دیده شده و اگر اتفاق خاصی نیفتد وی تا آخر این هفته توسط باشگاه ذوب‌آهن به‌عنوان خرید جدید رسماً رونمایی می‌شود.

دارکو بیدوف دوباره به ذوب‌آهن پیوست؟ +عکس

بیدوف در حالی در تمرینات ذوب‌آهن شرکت کرده که شنیده‌های ما حکایت از این دارد، وی با این تیم تمام کرده است. بیدوف فصل گذشته در عضویت رادنیک‌سردولیکای صربستان بود و در ۱۲ بازی موفق به گلزنی برای این تیم نشد.

نکته جالب، اما اینجاست که فصل گذشته زمانی‌که مهدی تارتار هدایت ذوب‌آهن را برعهده گرفت، بیدوف بازیکن سبزپوشان بود، اما سرمربی جدید گاندوها اعلام کرد به وی نیازی ندارد تا جمع ذوبی‌ها را ترک کند و حالا در شرایطی‌که مهاجم اصلی‌اش دچار پارگی رباط‌صلیبی شده و فصل نقل‌وانتقالات نیز به اتمام رسیده به‌نظر ناچار شده تا بیدوف را به ذوب‌آهن بازگرداند.

کد خبر 602093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.