جابه‌جایی بیش از ۲ میلیون مسافر در شاهین‌شهر

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، ناوگان اتوبوس درون‌شهری این سازمان دو میلیون و ۲۰۰ نفر مسافر را جابه‌جا کرده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شاهین‌شهر، سعید اکرم‌خانی به بازسازی اتوبوس‌های سازمان اشاره و اظهار کرد: در سال جاری هفت دستگاه اتوبوس بازسازی و به چرخه حمل‌ونقل شهر بازگشته است.

وی افزود: نصب ۱۰ دستگاه کولر روی اتوبوس‌ها و اصلاح و بهسازی ۱۵ سایه‌بان ایستگاه اتوبوس در سطح شهر از دیگر اقدامات سازمان برای رفاه شهروندان است.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر تصریح کرد: بهره‌برداری از ترمینال طالقانی و راه‌اندازی خط جدید شاهین‌شهر (ترمینال طالقانی) به اصفهان و بالعکس، سرویس‌دهی رایگان به شهروندان به مناسبت‌های مختلف، پیگیری مشکلات تاکسیرانان اعم از بیمه، تعویض خودروهای فرسوده، معرفی تاکسیرانان برای دریافت وام، رسیدگی به شکایات حضوری شهروندان در حوزه حمل‌ونقل عمومی شامل سرویس مدارس، تاکسی خطی، تاکسی گردشی، تاکسی تلفنی، اتوبوس و مینی‌بوس و برگزاری کلاس‌های آموزشی از جمله اقدامات و فعالیت‌های این سازمان در سال جاری است.

کد خبر 602031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.