اعتبار ساخت کتابخانه در مشکین‌دشت تامین شد

رئیس شورای اسلامی شهر مشکین‌دشت گفت: اعتبار ساخت کتابخانه شهرک بعثت تامین شده است و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

مهدی نیک‌مرام در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه اعتبار ساخت بزرگ‌ترین کتابخانه عمومی شهر ۸۰ هزار نفری مشکین‌دشت تأمین شده است، اظهار کرد: این کتابخانه در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و با زیربنای ۷۰۰ متر مربع در شهرک بعثت ساخته خواهد شد که ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات مناطق بدون دهیاری به ساخت آن اختصاص یافت.

وی در خصوص تأمین اعتبار جهت ساخت کتابخانه در شهر مشکین‌دشت، ادامه داد: با تخصیص این اعتبار عملیات اجرایی احداث کتابخانه بعثت به زودی آغاز می‌شود و فضای مطالعه برای ساکنان مشکین‌دشت فراهم خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشکین‌دشت با اشاره به وجود یک کتابخانه خیرساز در مشکین‌دشت، گفت: سقف این کتابخانه با زیربنای ۲۸۰ متر مربع دارای مشکل فنی بود که اکنون تخریب و در حال بازسازی است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه فضاهای آموزشی، فرهنگی و ورزشی در مشکین‌دشت، خاطرنشان کرد: با هزینه در این حوزه‌ها برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، شاهد کاهش هزینه‌های درمان آسیب‌ها خواهیم بود و در این راستا مدیریت شهری مشکین‌دشت از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

کد خبر 601480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.