تکمیل پروژه پارک‌رود کرج طبق چارچوب‌های محیط زیستی

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه فاز اول پروژه پارک‌رود در حال تکمیل است، گفت: در روند تکمیل این پروژه سعی شده است چارچوب‌های محیط زیستی به‌طور کامل رعایت و فضای سبز اطراف آن به‌ویژه درختان کهن‌سال به‌خوبی حفظ شود.

رمضانعلی پوررستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با دستور جهادی ریاست قوه قضائیه جمهوری اسلامی و اقدامات انقلابی دادگستری استان البرز در راستای آزادسازی حریم رودخانه کرج از تصرفات حقیقی و حقوقی، دوره ششم مدیریت شهری کرج در اقدامی ابتکاری پیشنهاد احداث تفرجگاه رایگان عمومی در اراضی حریم رودخانه را داد تا آنچه با همت دستگاه قضا صورت پذیرفته است، بتواند کام مردم را شیرین کند.

وی با اشاره به اینکه این پروژه اواخر سال گذشته و با حضور جمعی از مقامات استانی و محلی کلنگ‌زنی شد، تصریح کرد: می‌توان پروژه پارک‌رود را نتیجه عزم جهادی دستگاه قضا و مدیریت شهری کرج دانست که ابتدا با تلاش و جدیت دادگستری البرز و دادستانی مرکز استان نسبت به رفع تصرفات در حریم رودخانه اقدام شد و در ادامه شهرداری با تحویل این زمین‌ها، برای احداث تفرجگاه عمومی به‌سرعت برنامه‌ریزی و اقدام کرد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج خاطرنشان کرد: در روند تکمیل پارک‌رود سعی شده است چارچوب‌های محیط زیستی به‌طور کامل رعایت و فضای سبز اطراف این پروژه به‌ویژه درختان کهن‌سال به‌خوبی حفظ شود و آسیبی به آن‌ها وارد نشود.

وی ادامه داد: فاز اول اجرای پروژه پارک‌رود با تلاش بی‌وقفه سبزبانان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در حال تکمیل است.

کد خبر 601459

برچسب‌ها