بدهی ۵ میلیاردی شهرداری امامزاده عبدالله (ع)/ آسفالت ۸۰ درصد معابر تا پایان سال

شهردار شهر امام‌زاده عبدالله آمل از راه‌اندازی و احداث بزرگترین مرکز مبل ایران در شهر مذهبی امام‌زاده عبدالله (ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی حسن‌نژاد امروز_ چهارشنبه نهم شهریورماه_ در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به عملکرد شهرداری این شهر، اظهار کرد: در امر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی قرارداد معین انجام شده و تغییر روند برای دوره‌های آموزشی نیروهای شرکتی صورت می‌گیرد تا از مراحل آکادمیک به حالت تجربی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه به منظور جلوگیری از مفقود شدن پرونده‌ها و رفع معضلات آن ثبت تمامی پرونده‌ها پس از اسکن و نوسازی در سیستم پرونده‌سازی می‌شوند، افزود: به منظور ایجاد سلامت اداری همه نهادها در سامانه سازمان بارگذاری می‌شود و در صورت شرایط، پیمانکار انتخاب می‌گردد.

شهردار شهر امام‌زاده عبدالله با بیان اینکه تاکنون اصول ضوابط شهرسازی ایراداتی بوده که با رایزنی شهرداری آمل در زمینه فنی با حضور کارشناس به دنبال رفع این نواقص هستیم، تصریح کرد: این سازمان در حوزه فرهنگی و ورزشی برنامه‌های متنوعی در مناسبات و مراسم‌های طول سال دستور کار دارد که تجلیل از مدال‌آوران نمونه این برنامه است.

حسن‌نژاد از بدهکاری پنج میلیارد تومانی این سازمان خبر داد و خاطرنشان کرد: با قرارداد ۸۰ میلیارد تومانی دو پیمانکار به طور اقساطی به دنبال رفع این بدهکاری هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۷ هزار مترمربع از سطوح این شهر آسفالت شده است، گفت: در برخورداری از قیر رایگان تاکنون ۳۰۰ تن از این شهر برخوردار شده که اولین شهر کوچک در مازندران بعد از آمل در محدوده بازآفرینی خاکی ورود پیدا کرده است.

شهردار شهر امام‌زاده عبدالله با بیان اینکه هم اکنون ۱۹۵ هزار مترمربع از معابر شهر امام‌زاده عبداله آسفالت نشده است، اظهار کرد: تا پایان سال‌جاری بالای ۸۰ درصد کوچه‌های این شهر آسفالت می‌شود؛ با توجه به وجود یک پارک محله طی ده سال گذشته تا به امروز، سه پارک محله در این شهر احداث شد.

حسن‌نژاد گفت: با سیاست‌گذاری‌هایی مبنی بر عدالت اجتماعی احداث این پارک‌ها دستور کار سازمان بوده و اکنون احداث پارک محله‌ای در اسپند با شناسایی زمین آماده بر ساخت است.

وی از اجرای ۱۲۰۰ متر مربع جهت ساخت المان، فضای سبز، جدول بندی، روشنایی مطرح و تاکید کرد: ساخت جاده سلامت برنامه این سازمان است که طی یک ماه آینده احداث می‌شود.

وی اضافه کرد: از مهمترین برنامه این سازمان بزرگترین مرکز مبل ایران در کنار چند طرح مهم دیگر چون احداث و جانمایی المان تلم‌زنی و مذهبی، احداث طرح گردشگری با سوارکاری در کنار رودخانه آلشرود این شهر است که برای اجرای آن سرمایه‌گذار اعلام آمادگی کرده و مجوز لازم نیز گرفته شد.

شهردار شهر امام‌زاده عبدالله خاطرنشان کرد: با وجود بودجه ۲۳ میلیارد تومانی این شهر تاکنون ۴۰ درصد آن تحقق یافته است.

کد خبر 601365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.