یکی از زمین‌های ملی تنیس در قم به بهره‌برداری رسید

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از افتتاح زمین استاندارد تنیس لطفی که یکی از زمین‌های ملی این رشته ورزشی است، در بوستان علوی این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، حجت‌الاسلام سیداحمد طباطبایی‌نژاد در حاشیه افتتاح ۴۰ پروژه مجموعه مدیریت شهری قم به مناسبت هفته دولت، با اشاره به بهره‌برداری از زمین تنیس مجموعه بوستان علوی، اظهار کرد: این زمین تنیس از استانداردهای لازم برخوردار بوده است و می‌توان از آن به‌عنوان یکی از زمین‌های ملی این رشته ورزشی یاد کرد.

وی با اشاره به دقت و کیفیت بالای احداث این زمین تنیس، خاطرنشان کرد: برای بهره‌برداری و افتتاح از این طرح ورزشی در مجموعه تفریحی بوستان علوی، افزون بر یک میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: این زمین به علت احداث در فضای باز ویژه مردان است و شهرداری قم تلاش می‌کند در پروژه‌های آینده ورزشی، زمینی جهت استفاده زنان نیز احداث کند.

به گزارش ایمنا، همزمان با هفته دولت علاوه بر بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌های مختلف حوزه عمرانی، عملیات اجرایی، فاز دوم خط BRT بلوار آیت‌الله بروجردی (ره) با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال و پارکینگ امام خمینی (ره) با اعتبار یک‌هزار میلیارد ریال به همراه احداث اسکلت گرمخانه با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال وارد فاز اجرا شد.

کد خبر 601250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.