اضافه شدن و کسر ردیف‌های بودجه شهرداری کرمان انجام شد

رئیس کمیسیون بودجه و منابع پایدار و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر کرمان گفت: شهرداری پیشنهاد اضافه شدن ۱۷ و کسر ۹ ردیف بودجه را داده بود که بررسی و لحاظ شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین چناریان امروز _دوشنبه هفتم شهریورماه_ در خصوص آخرین تغییرات لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری کرمان، اظهار کرد: شهرداری پیشنهاد اضافه شدن ۱۷ و کسر ۹ ردیف بودجه را داد که کسر ۱۰ میلیارد تومان از ۴۰ میلیارد تومانی که برای تکمیل و بهسازی آرامستان جدید و کسر ۸۰۰ میلیون تومان از یک میلیارد تومانی که برای جدول‌گذاری بلوار فردوسی اختصاص داده شده بود، از جمله کسری‌های بودجه است.

وی ادامه داد: کسر ۵۰۰ میلیون تومان از دو میلیارد تومانی که برای اصلاح هندسی معابر و کسر ۱۰۰ میلیون تومان از یک میلیارد تومانی که برای روشنایی معابر اختصاص داده شده بود نیز از جمله کسری‌های بودجه است.

رئیس کمیسیون بودجه و منابع پایدار و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر کرمان گفت: در صورت افتتاح و بهره‌برداری با جدول‌گذاری ابتدای محور هفت باغ، با اضافه شدن یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به ۸۰۰ میلیون تومانی که از قبل مصوب شده بود نیز موافقت شد.

وی افزود: احداث پل عابر پیاده روبه‌روی خیابان قدوسی جهت عبور دانش‌آموزان در فصل بازگشایی مدارس نیز مد نظر قرار دارد که ۵۰۰ میلیون تومان به این امر اختصاص یافت.

کد خبر 600664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.