دولت عزم خود را جزم کرده تا واحدهای تعطیل را احیا کند

وزیر دادگستری گفت: کارگاه‌هایی تعطیل شده در کشور زیاد است ولی دولت عزم خود را جزم کرده تا این واحدها را دوباره راه‌اندازی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امین‌حسین رحیمی روز گذشته در آئین مراسم کلنگ‌زنی بیش از ۱۱ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن و هفت باب مدرسه، اظهار کرد: متأسفانه کارگاه‌های تعطیل شده در کشور زیاد است که دولت عزم خود را جزم کرده تا این واحدها را دوباره راه‌اندازی کند.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی، زمانی که در قوه قضائیه هم بود در این خصوص فعالیت داشت، افزود: در راستای رفع موانع تولید، ستاد اقتصاد مقاومتی را فعال کرده بودند که در زمان حاضر هم رئیس قوه قضائیه همین روند را ادامه می‌دهد.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه بسیاری از پروژه‌هایی که تعطیل شدند، مشکلات حقوقی و قضائی داشتند، افزود: گاهی این واحدها پرونده‌هایی دارند که کار را متوقف کرده است و برای رفع مسئله، باید مشکلات پرونده حل شود.

وی خاطرنشان کرد: در ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه، این موضوعات بررسی و مشکلات حقوقی و قضائی واحدها برطرف می‌شود؛ همچنین مشکلات سرمایه در گردش از طریق ارگان‌های دولتی ازجمله استانداری پیگیری می‌شود.

رحیمی اظهار کرد: خوشبختانه در استان زنجان کارگاه‌های زیادی به چرخه تولید بازگشته‌اند و برخی نیز نیازمند پیگیری مشکلات در مرکز است تا رفع شوند.

وی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور و استان زنجان گفت: استان زنجان در این خصوص بسیار فعال است و رتبه نخست کشور را از جهت تهیه زمین و ساخت مسکن دارد؛ امید می‌رود که چه زودتر این ساخت‌ها به مرحله بهره‌برداری برسد.

کد خبر 600399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.