آیت‌الله ناصری الگوی مردم‌داری بود

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: این عالم ربانی هم ولایت‌مدار و هم مردم‌دار بود؛ همه خاطرات مردم اصفهان در درس و الگوهای مردم‌داری این عالم بزرگوار برای ما به یادگار خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام احمد صالحی صبح امروز _یکشنبه ششم شهریورماه- در آئین تشییع جنازه آیت‌الله ناصری اظهار کرد: استان ولایت‌مدار، عالم و شهیدپرور اصفهان و بلکه کشور و جهان تشیع با غم از دست دادن عالم ربانی فقیه، معلم و مجسمه اخلاق و رفتار اهل بیت (ع) روبه‌رو است.

وی با بیان اینکه وجود، نگاه، سخنان و توصیه‌های اخلاقی، جملات، رفتار و کردار این شخصیت ما را به یاد مهدی زهرا (س) می‌انداخت، افزود: این عالم عظیم‌الشان از بین ما رفت، عالمی که چهره نورانی و توصیه‌های اخلاقی وی پر از جمله‌های نورانی اهل بیت (ع) بود در مسجد کمرزرین همیشه برای ما یادگار خواهد ماند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: به عنوان عضو دولت سیزدهم در هفته‌ای که سوگوار غم از دست دادن شهیدان رجایی و باهنر هستیم به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم دولابی؛ مسئول امور روحانیت نهاد ریاست جمهوری وظیفه داریم سلام و پیام تسلیت آیت الله رئیسی را به این استان پهناور و پر از عاشقان اهل بیت (ع) ابلاغ کنیم.

وی با تسلیت به خانواده این عالم خاطرنشان کرد: به عنوان عضو کوچک در مرکز ارتباطات مردمی بیان این جمله لازم است که این عالم ربانی هم ولایت‌مدار و هم مردم‌دار بود؛ همه خاطرات مردم اصفهان در درس و الگوهای مردم‌داری این عالم بزرگوار برای ما به یادگار خواهد ماند.

کد خبر 600294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.