خدمات خیرخواهانه آیت‌الله ناصری در دولت‌آباد و برخوار

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار آیت‌الله ناصری را یک سرمایه عظیم معنوی برای شهر دولت‌آباد و شهرستان برخوار توصیف کرد و گفت: همه مردم اکنون در غم از دست دادن این پدر بزرگ، خود را یتیم می‌دانند زیرا جلسات روضه آیت‌الله ناصری در شهر دولت‌آباد در دهه‌های مختلف محل رجوع همه اقشار بود.

حسین‌علی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص فضائل و خدمات آیت‌الله ناصری اظهار کرد: با رحلت آیت‌الله ناصری مصیبت بزرگی به ایران اسلامی و استان اصفهان و شهرستان برخوار به ویژه شهر دولت‌آباد وارد شد، مردمی که جایگاه علمی، فقهی و کسوت روحانی و علمایی آیت‌الله ناصری را به خوبی می‌شناختند و از محضر وی بهره می‌بردند.

وی با اشاره به منبرهای پرمعنا و پر از معنویت این شخصیت برجسته افزود: روحیات و نوع سخنرانی آیت‌الله ناصری انسان‌های زیادی را هدایت کرد و در جایگاه معنوی به درجات عالی و متعالی رساند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار آیت‌الله ناصری را یک سرمایه عظیم معنوی برای شهر دولت‌آباد و شهرستان برخوار توصیف کرد و گفت: همه مردم اکنون در غم از دست دادن این پدر بزرگ، خود را یتیم می‌دانند زیرا جلسات روضه آیت‌الله ناصری در شهر دولت‌آباد در دهه‌های مختلف به ویژه دهه فاطمیه با وجود سادگی و منزل بسیار محقری که داشت، محل رجوع همه اقشار مردم بود.

وی با اشاره به کارهای خیر آن مرحوم در شهر دولت‌آباد، خاطرنشان کرد: مجموعه درمانی حضرت ولی عصر (عج) با کمک آیت‌الله ناصری تکمیل شد و اکنون به بخش عمده‌ای از بیماران دیالیزی منطقه زینبیه و همچنین شهرستان برخوار و دیگر نقاط خدمت‌رسانی می‌کند.

حاجی‌دلیگانی افزود: بنیان‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران و آقایان از دیگر خدمات این شخصیت معنوی بود که امروز در فقدان او عزادار هستیم.

کد خبر 599965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.