تارتاز: بیژن حیدری به‌راحتی اشتباه نمی‌کند/ در هر سه بازی برای برد وارد زمین شده بودیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: هر سه‌بازی‌مان در ابتدای فصل مقابل تیم‌هایی بوده که برای قهرمانی و کسب‌سهمیه بسته شده‌اند و برای پیروزی وارد زمین شده‌ایم اما در کسب پیروزی بدشانس بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در کنفرانس‌خبری پس از دیدار ذوب‌آهن برابر مس رفسنجان و تساوی بدون‌گل در مقابل خبرنگاران اظهار کرد: بازی خیلی نزدیکی بود، هر دو تیم شناخت خوبی از هم داشتند، نیمه‌اول متعادل پیش رفت ولی در اواخر بازی صحنه مشکوکی پنالتی به‌وجود آمد که باید کارشناسی شود. با شناختی که از آقای حیدری و همکارانش دارم معتقدم وی به‌همین راحتی اشتباه نمی‌کند، او و تیمش باکیفیت هستند، برایشان آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: در نیمه‌دوم، در ۱۵ دقیقه ابتدایی مس بهتر از ما بود ولی با تعویض‌های همزمانی که انجام دادیم کفه ترازو به‌سود ما برگشت و کاملاً به بازی مسلط شدیم و تیم مس را در نیمه‌اش حبس کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره این بازی خاطرنشان کرد: امروز چندین موقعیت داشتیم، مس جانانه دفاع کرد و ما نیز در استفاده از فرصت‌هایمان کم‌دقت بودیم. همچنین در ۳۰ دقیقه پایانی هم کیفیت خوبی داشتیم و بازیکنانم کم‌اشتباه بودند و موقعیت خاصی به حریف ندادیم.

تارتار در پاسخ به این سوال که مهاجمان باکیفیت مس چقدر تیم‌تان را آزار دادند اظهار کرد: بیشتر دفاع ما خط‌حمله حریف را اذیت کرد. موقعیت خاصی به آنان ندادیم و به‌جز صحنه پنالتی موقعیت خطرناکی نداشتند، اما چند موقعیت نصیب‌مان شد که از دست رفت، محمدحسین اسلامی یک موقعیت داشت که به‌خاطر جوانی‌اش در گل‌کردنش ناموفق بود.

وی درخصوص مصدومیت باقرپسند و جذب مهاجمان جدید گفت: احتمال دارد اگر بازیکن آزاد باکیفیتی در بازار پیدا کردیم آن را به‌خدمت بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا که آیا ممکن است ذوب‌آهن مانند دوران مربیگری تارتار در نفت مسجدسلیمان به تساوی‌های متوالی پرتعداد برسد عنوان کرد: در هر سه بازی برای برد وارد بازی شدیم، اما حقیقتاً قرعه سختی در ابتدای کار داشتیم؛ در بازی اول مقابل پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم ۱۰ نفره شدیم و در بازی دوم برابر تراکتور تا دقیقه ۹۷ پیش بودیم و باز هم به‌خاطر مصدومیت بازیکن‌مان و ۱۰ نفره‌شدن برد را از دست دادیم. امروز هم در کسب پیروزی بدشانس بودیم، مقابل تیم‌هایی بازی کرده‌ایم که برای کسب سهمیه و قهرمانی بسته شده‌اند.

تارتار در پایان گفت: بازیکنانم جوان هستند، باید خودشان را باور داشته باشند، آنان می‌توانند در آینده کارهای بزرگی انجام بدهند.

کد خبر 599703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.