اجرای طرح ممنوعیت تردد موتورسیکلت در میدان امام (ره) اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در پیاده‌راه میدان امام (ره) شهر اصفهان بر لزوم همکاری مسئولان، شهروندان و کسبه در اجرای این طرح تاکید کرد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تبلور فرهنگ اصیل اصفهان در میدان تاریخی امام (ره) این شهر نمودار است، اظهار کرد: تردد موتورسیکلت‌ها در میدان تاریخی حضرت امام (ره) که محل تردد گردشگران داخلی و خارجی است به هیچ عنوان زیبنده پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی نیست.

وی از اجرای طرح ممنوعیت ورود و تردد موتورسیکلت در این میدان و برخورد قاطعانه با متخلفان خبر داد و افزود: تردد موتورسیکلت‌ها در این میدان به تهدیدی برای عابران پیاده تبدیل شده و گلایه و شکایت شهروندان در این خصوص را درپی داشته است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: با این حال رسیدگی و ساماندهی به وضعیت موجود نیازمند همت جمعی از جانب مسئولان شهری، شهروندان و کسبه‌ای که در این میدان فعالیت دارند است و باید همه در اجرای این طرح به پلیس کمک کنند.

سرهنگ محمدی بر لزوم درنظر گرفتن پارکینگ‌های اطراف میدان و محدوده بازار برای پارک موتورسیکلت‌ها به ویژه موتورسیکلت کسبه این میدان با شرایط ویژه تاکید کرد.

کد خبر 598132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.