هواپیمایی آسمان: با نرخ ۶ میلیون تومانی پروازهای اربعین موافقیم

مدیرعامل هواپیمایی آسمان با اعلام وجود هفت فروند هواپیمای فعال در این ایرلاین، گفت: سه فروند هواپیمای آسمان در پروازهای اربعین امسال با نرخ بلیت شش میلیون تومانی در اختیار زوار سیدالشهدا قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایمنا، ابوذر شیرودی درخصوص چرایی کاهش ناوگان فعال هواپیمایی آسمان از ۳۰ فروند در سال ۹۰، به هفت فروند در سال‌های اخیر اظهار کرد: کاهش تعداد ناوگان ناشی از مشکل در تأمین قطعات و موتور هواپیما است و در حال برنامه‌ریزی برای فعال کردن هواپیماهای زمین‌گیر هستیم.

وی توضیح داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در یک سال اخیر دو فروند هواپیمای زمین‌گیر، فعال و اکنون در ناوگان هواپیمایی آسمان در حال سرویس‌دهی به مسافران است.

مدیرعامل هواپیمایی آسمان توضیح داد: با فعال بودن هفت فروند هواپیمای فعال امکان مشارکت آسمان در پروازهای اربعین وجود دارد.

شیرودی خبر داد: دو تا سه هواپیما به صورت مستقیم پروازهای اربعین را پوشش خواهد داد و با افرایش پروازها به استان‌های غربی از جمله ایلام و کرمانشاه، به طور غیرمستقیم پروازهای اربعین را پشتیبانی خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: نرخ بلیت مسیر تهران-نجف و تهران-بغداد هواپیمایی آسمان برای ایام اربعین شش میلیون تومان است و با این نرخ‌گذاری کاملاً موافق هستیم.

مدیرعامل هواپیمایی آسمان درباره چرایی تا خیرهای پروازی و نحوه مدیریت پروازهای اربعین، اظهار کرد: تاخیرها به دلیل حفظ شرایط ایمنی است و به طور کلی به دلیل ظرفیت پایین ناوگان عملیاتی کشور، گاهی گرفتن هواپیمای پشتیبان از سایر ایرلاین‌ها نیز ممکن نیست و تأخیر پروازها بیشتر می‌شود.

شیرودی درخصوص برنامه این هواپیمایی برای توسعه ناوگان نیز گفت: توسعه ناوگان را به برجام گره نزدیم. تفاهمنامه‌ای با بوئینگ نیز که در دوره اول برجام منعقد شد، مشخص نیست که چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

منبع: ایرنا
کد خبر 598084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.