قیمت بلیت پروازهای اربعین ۶ میلیون تومان

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش عرضه و تقاضا در تعیین قیمت بلیت پروازهای عراق گفت: به نظر می‌رسد که قیمت بلیت سفر عتبات کاهش پیدا نخواهد کرد و همه موظف هستند که نرخ‌های مصوب شش میلیون تومانی را اجرا کنند.

رحمت‌الله فیروزی‌پوربادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص افزایش قیمت بلیت پروازهای عراق در آستانه مراسم اربعین اظهار کرد: در جلساتی که کمیسیون عمران مجلس برای بررسی این موضوع برگزار کرد، قیمت مدنظر شرکت‌های هواپیمایی برای سفر به عراق شش میلیون تومان اعلام شد.

وی نظارت بر اجرای این قیمت و برخورد با تخلفات احتمالی را وظیفه سازمان هواپیمایی کشوری دانست و افزود: قیمت شش میلیون تومانی بلیت، مورد تأیید رئیس کمیسیون عمران، وزیر راه و همه مسئولان ذی‌ربط است و سازمان هواپیمایی کشوری در کنار وزارت راه مسئولیت مدیریت و نظارت بر اجرای این قیمت‌ها و جلب رضایت مردم را به عهده دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره احتمال برخورد مجلس با فروش بلیت به قیمت بیش از نرخ مصوب گفت: کمیسیون عمران به این موضوع ورود پیدا می‌کند اما دستگاه‌های نظارتی در کشور از جمله سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان بازرسی کل کشور و دستگاه‌های دیگر نیز باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

وی با اشاره به نقش عرضه و تقاضا در تعیین قیمت بلیت پروازهای عراق خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که قیمت بلیت سفر به عتبات کاهش پیدا نخواهد کرد و همه موظف هستند که نرخ‌های مصوب شش میلیون تومانی را اجرا کنند.

کد خبر 598005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.