کیفیت نظافت شهر مشهد در بالاترین سطح کشور است

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران کیفیت نظافت و رفت و روب در شهر مشهد را در بالاترین سطح کشور دانست و گفت: استفاده از تجربیات موفق کلان‌شهرهای ایران در زمینه مدیریت پسماند و الگو گرفتن از فعالیت‌های خلاقانه و نوآورانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی عزیزی در جلسه مشترک با مدیرکل نظارت بر خدمات شهری مشهد به منظور بررسی تجارب این کلان‌شهر در زمینه جمع‌آوری و مدیریت پسماند، اظهار کرد: خلاقیت و نوآوری گسترده در حوزه خدمات شهری، واقع‌گرایی در آنالیزهای برون‌سپاری و نظارت دقیق شهرداری مشهد باعث شده است که این کلان‌شهر در بسیاری از حوزه‌ها در سطح کشور سرآمد باشد و در زمینه جمع‌آوری و مدیریت پسماند به الگویی برای سایر کشور بدل شود.

وی ادامه داد: استفاده از خودروهای مکانیزه و ادوات به‌روز و توجه ویژه به ایمنی پاکبان‌ها در شهر مشهد، از موضوعاتی بود که در این سفر مورد توجه ویژه قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران خاطرنشان کرد: استفاده از تجربیات موفق کلان‌شهرهای ایران در زمینه مدیریت پسماند و الگو گرفتن از فعالیت‌های خلاقانه و نوآورانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مدیریت پسماند یکی از دغدغه‌های اصلی کلان‌شهرهای دنیا است و استفاده از این تجارب، علاوه بر ارتقای سطح خدمت‌رسانی به شهروندان، در کاهش تولید پسماندهای شهری نیز نقش مؤثری خواهد داشت.

کد خبر 597956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.