دعوت از سفرای خارجی برای بازدید از مرکز همایش‌های اصفهان

شهردار اصفهان گفت: در جلسه‌ای با حضور معاون اقتصادی وزیر امور خارجه و سایر مسئولان، مقرر شد سفرای کشورهای مختلف برای بازدید از ظرفیت‌های مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای دعوت شوند، همچنین بروشوری تهیه شود و در اختیار وزارت امور خارجه قرار گیرد تا ظرفیت‌های این مرکز به سایر کشورها معرفی شود.

علی قاسم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اصل کاربری مرکز همایش‌های امام خامنه‌ای به منظور برگزاری برنامه‌ها و رویدادهای بین‌المللی است و تحقق این موضوع جز با همکاری کسانی که در رأس دیپلماسی کشور قرار دارند، امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: مهدی صفری، معاون اقتصادی وزیر امور خارجه با توجه به دیدگاه اقتصادی و سیاسی‌ای که دارد، به اصفهان دعوت شد و در بازدید از مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان برداشت مناسبی از ظرفیت‌های این مرکز داشت.

شهردار اصفهان اظهار امیدواری کرد: با توجه به رفت‌وآمد مقامات دیپلماسی کشور، ظرفیت‌های مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای بیش از پیش به کشور و منطقه معرفی شود.

وی تصریح کرد: در جلسه‌ای با حضور معاون اقتصادی وزیر امور خارجه و سایر مسئولان، مقرر شد سفرای کشورهای مختلف برای بازدید از ظرفیت‌های مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای دعوت شوند، همچنین بروشوری تهیه شود و در اختیار وزارت امور خارجه قرار گیرد تا ظرفیت‌های این مرکز به سایر کشورها معرفی شود.

کد خبر 597947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.