رویکرد اصلی ستاد سمن‌ها ایجاد تعامل با گروه‌های جهادی است

رعضو شورای اسلامی شهر تهران رویکرد اصلی در دوره جدید ستاد سمن‌های شهر تهران ایجاد تعامل مشترک با گروه های جهادی در راستای توان افزایی و رونق مشارکت عمومی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید احمد علوی امروز _ پنج‌شنبه بیست و هفتم مردادماه_ در دیدار با گروه‌های اجتماع محور و جهادی، اظهار کرد: رویکرد اصلی در دوره جدید ستاد سمن‌های شهر تهران ایجاد تعامل مشترک با گروه‌های جهادی در راستای توان افزایی و رونق مشارکت عمومی است.

وی با اشاره به لزوم مشارکت گروه‌های جهادی جهت رفع مشکلات موجود، ادامه داد: امیدوارم این دیدارها و جلسات زمینه‌ساز اتفاقات نوین در بخش مشارکت گروه‌های جهادی باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نگاه جهادی به گونه‌ای است که باعث هم‌دلی و همراهی در حوزه‌های اجتماعی می‌شود و می‌تواند به عنوان چراغ راه آینده گروه‌های جهادی در مشارکت با بدنه مدیریت شهری باشد.

وی افزود: شرح وظایف ستاد توان افزایی شهر تهران به طور کامل مشخص بوده است و با هدف کار مشارکتی تأسیس شد، همچنین یکی از اهداف اصلی ما رشد، توسعه و توان افزایی گروهای جهادی و تشکل‌های مردمی است.

علوی تصریح کرد: اهداف این دوره نسبت به گذشته تغییر کرده است و حمایت‌های مالی صرف تسهیلگری در امور تشکل‌های مردمی و جهادی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بروکراسی‌های امروز در حوزه شهری باعث ایجاد چالش در عملکرد فعالیت گروه‌های جهادی شده است و این چالش به خودی خود باعث دلسردی برخی تشکل‌های مردمی و جهادی در دراز مدت می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: گروه‌های جهادی در مسئله کرونا بسیار کمک‌رسان بودند که اگر وجود آنها در بدنه اجرای کشور نبود، کشور با هزینه‌های جبران‌ناپذیری مواجه می‌شد.

وی اضافه کرد: ستاد سمن‌ها به عنوان تسهیل‌گر در کنار فعالیت‌های جهادی و تشکل‌های مردمی است و تا جایی که بتوانیم در این بخش فضاهای اشتراکی و مهم ایجاد می‌کنیم تا زمینه‌ساز رشد و بهبود عملکرد تشکل‌های مردم نهاد شود.

کد خبر 597585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.