۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
گفت‌وگو حلقه مفقوده کشور است

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروزه شهر تهران و مدیریت شهری برای تحقق مشارکت شهروندان نیازمند تالار گفت‌وگو است، چرا که گفت‌وگو حلقه مفقوده کشور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی اقراریان، امروز _ سه‌شنبه بیست‌وپنجم مردادماه_ در جریان هشتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: مهم‌ترین سرمایه تهران، شهروندان خوب این شهر هستند و اگر شهروندان را بگیریم چیزی جز ساختمان باقی نمی‌ماند.

وی ادامه داد: این سوالات که چرا نه تنها مشکلات تهران رفع نمی‌شود، بلکه هر روز پیچیده‌تر و بغرنج‌تر می‌شود، سوالاتی است که شهروندان تهران هر روز به دنبال پاسخ آن هستند.

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اصراری بر جامعیت سیاست‌ها وجود دارد، گفت: می‌خواهیم با یک قانون، تمام مشکلات عالم را رفع کنیم و این شدنی نیست.

وی با اشاره به نظام بروکراتیک ناکارآمد، افزود: این نظام محصول طاغوت و ناکارآمد است و همچنان بعد از ۴۰ سال این نظام را بر دوش خود می‌کشیم، همچنین التزام نداشتن به قانون و شایسته‌سالاری دلایل دیگر وجود مشکلات در پایتخت است.

اقراریان تصریح کرد: مشارکت شهروندان و پاسخ‌گویی نهادها، استفاده از فناوری‌های نوین برای افزایش کارآمدی، پر رنگ کردن نقش اندیشکده‌ها، مدیریت تعارض منافع و شایسته‌سالاری را به عنوان راهکار برای رفع مشکلات است، همچنین امروزه شهر تهران و مدیریت شهری برای تحقق مشارکت شهروندان نیازمند تالار گفت‌وگو است، چرا که گفت‌وگو حلقه مفقوده کشور است.

کد خبر 596964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.