ایجاد پاتوق‌های شهری در منطقه ۹

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان پاتوق‌هایی در نقاط مختلف این منطقه از جمله خیابان وحدت، میدان سقاخانه، بهداری، میدان ابودردا و خیابان آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی احداث شده است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه اجرای پروژه‌های کوچک‌مقیاس در محله گامی برای بازپیرایی شهر، تغییر و تحول در محله‌ها است، اظهار کرد: درصدد هستیم با اجرای پروژه‌های عمرانی در ابعاد کوچک در سطح محله‌ها شامل احداث پاتوق محلی، بهسازی معابر و پیاده‌روسازی، اصلاح هندسی و رفع گره‌های ترافیکی، افزایش رضایت‌مندی شهروندان را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: شهرداری منطقه ۹ علاوه بر اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگ در سطح منطقه، اجرای پروژه‌های کوچک مقیاس را بر اساس نیازها و اولویت‌ها در دستور کار قرار داده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: احداث ورودی برای محله آشانستان و ساماندهی مادی و برج کبوترخانه این محله و محوطه‌سازی پیرامون مسجد اعظم محله کارلادان به عنوان یک پاتوق از پروژه‌های کوچک محله‌محور این منطقه است.

وی با بیان اینکه در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان پاتوق‌هایی در نقاط مختلف منطقه ۹ شهرداری از جمله خیابان وحدت، میدان سقاخانه، بهداری، میدان ابودردا و خیابان آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی احداث شده است، اظهار کرد: در محله لنبان به دلیل وجود درختان زیبای چنار، مسیر پیاده‌رو با عنوان «گذر چنار» احداث شده است و در اختیار مردم قرار گرفته است، همچنین بدنه و دیواره مادی این محله ساماندهی شد.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه ورودی محله مهدیه به دلیل یک‌طرفه بودن مشکلاتی را برای اهالی ایجاد کرده بود که به لحاظ شکل هندسی اصلاح و مادی واقع در این محله ساماندهی و یک مسیر پیاده‌رو نیز در این مسیر احداث شد، اضافه کرد: اگرچه پروژه‌های محلی کوچک به نظر می‌رسد، اما اجرای آنها اهمیت زیادی دارد و هدف ایجاد آرامش و جلب رضایت شهروندان است.

کد خبر 596659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.