بی‌اعتنایی عجیب بازیکنان پرسپولیس به خبرنگاران در میکسدزون فولادشهر +فیلم

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از پایان بازی با ذوب‌آهن در هفته‌ نخست لیگ‌برتر به‌دلایل نامشخص و بی‌احترامی عجیب، با خبرنگاران صحبت نکردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته نخست لیگ‌برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۹ امروز_ شنبه بیست‌ودوم مردادماه_ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به‌مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

در ادامه حواشی حق‌پخش تلویزیونی و احقاق‌حق باشگاه‌های لیگ‌برتری خصوصاً سرخابی‌ها، علاوه‌بر اینکه کنفرانس‌خبری مربی پرسپولیس پس از بازی برگزار نشد؛ بازیکنان نیز به‌دلایل نامشخص از مصاحبه با خبرنگاران سر باز زدند.

درحالی‌که به گفته خود پرسپولیسی‌ها، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس با رسانه‌های تلویزیونی صحبت نمی‌کنند، بازیکنان این تیم با بی‌محلی به خبرنگاران اصفهانی پس از دیدار با ذوب‌آهن ورزشگاه را ترک کردند.

آن‌هم باوجود اینکه طبق این ادعا منعی برای خبرگزاری‌ها نیست ولی بازیکنان پرسپولیس نه‌تنها از میکسدزون ورزشگاه عبور نکردند و از درب دیگری خارج شدند که به‌هیچ وجه حاضر به صحبت با خبرنگاران که حتی از رسانه‌های تلویزیونی هم نبودند نشدند؛ حتی سرمربی و سرپرست پرسپولیس نیز از این موضوع اعلام بی‌اطلاعی کردند.

کد خبر 596143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.