پلیس برای احداث واحد انتظامی در منطقه حصه به‌دنبال ساختمان مناسب است

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه فرماندهی انتظامی استان بیش از یک سال است که درخصوص راه‌اندازی یک واحد انتظامی در محله حصه با شهرداری توافق کرده است، گفت: تاکنون ساختمان مناسبی در اختیار این فرماندهی قرار نگرفته است.

سرهنگ ایوب گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: احداث کلانتری نیازمند اقدام علمی و بررسی‌های همه‌جانبه، تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز و اخذ مجوزهای قانونی از مبادی مربوطه است و این‌گونه نیست که بتوان در هر محله یک کلانتری راه‌اندازی کرد.

وی افزود: فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیش از یک سال است که درخصوص راه‌اندازی یک واحد انتظامی در محله حصه با شهرداری توافق کرده است تا یگان امداد یا پلیس‌های تخصصی به ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر در این واحد مستقر شوند.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: به همین منظور قرار بر این شد تا شهرداری منطقه برای راه‌اندازی این واحد انتظامی، ساختمانی را در اختیار فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار دهد اما تاکنون ساختمان مناسبی در اختیار این فرماندهی قرار نگرفته است.

وی با اعلام آمادگی پلیس استان درخصوص حل این موضوع، ادامه داد: هر زمان که طبق توافق صورت گرفته ساختمان مناسب و مورد تأیید کارشناسان انتظامی از سوی شهرداری تأمین شود، پلیس بلافاصله نیروها و تجهیزات خود را در آن مستقر می‌کند و آماده ارائه خدمات به شهروندان خواهد بود.

سرهنگ گرامی یکی از بهترین وقف‌ها در راه خدا را وقف برای امنیت عمومی اعلام و خاطرنشان کرد: خیران شهر اصفهان در راستای انجام سنت حسنه وقف، چنانچه ساختمان مناسبی در این منطقه و قصد وقف آن در راه امنیت مردم را دارند، به شهرداری منطقه مراجعه و مراحل قانونی آن را انجام دهند.

کد خبر 595228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.