راز سردار شدن شهید محسن حججی در مستند «جان»

مستند «جان» با محوریت نحوه تبادل پیکر مطهر شهید حججی و بازتاب شهادت یک جوانمرد میان اهالی هنر امشب از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شبکه دو، مستند «جان» به کارگردانی امیرحسین نوروزی، حاصل سفر او به سوریه است که برای تبادل پیکر شهید محسن حججی و چند شهید دیگر با چند داعشی صورت گرفت.

این مستند که به روند مذاکره، تبادل شهدا و تشییع پیکر شهید حججی پرداخته و در روایتی موازی شهادت حججی را در ایران دنبال کرده است، پای صحبت اهالی هنر و علما پیرامون واکنش به این شهادت این جوانمرد نشسته است.

مستند «جان» در گروه روایت فتح تهیه‌شده و در آن چهره‌هایی مثل هادی حجازی‌فر بازیگر و کارگردان، اشکان خطیبی بازیگر، امیرمهدی ژوله نویسنده و بازیگر و حجت اشرف‌زاده خواننده و علیرضا قزوه شاعر درباره شهید حججی صحبت می‌کنند. این مستند امشب _سه‌شنبه هجدهم مردادماه مصادف با یازدهم محرم_ از شبکه دو سیما ساعت ۱۸:۰۰ روانه آنتن خواهد شد.

امیرحسین نوروزی تهیه‌کننده و کارگردان مستند «جان» است و از دیگر عوامل آن می‌توان به تصویربرداران سوریه امیرحسین نوروزی، مهدی مطهر و یحیی رضایی، تصویربرداران ایران سامان مختاری، مسعود سرابی و هادی داوودی، مدیر تولید ابراهیم استواری و صداگذاری و تدوین نوید سالاری‌مقدم اشاره کرد.

کد خبر 594873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.