ذوب‌آهن به‌خاطر چند میلیون‌تومان اسدبیگی را از دست داد؟

سینا اسدبیگی بابت پرداخت‌نشدن مطالبات معوقه‌اش به مبلغ ۵۰۰ میلیون‌تومان که به فصل گذشته مربوط می‌شد و عملی‌نشدن تعهد ذکر شده در بند قرارداد جدید توسط باشگاه ذوب‌آهن، بدون هیچ‌گونه مشکلی از جمع ذوبی‌ها جدا شد و به پرسپولیس پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماجرای سینا اسدبیگی خرید جدید باشگاه پرسپولیس و ذوب‌آهن باشگاه قبلی وی در هفته‌های اخیر حواشی زیادی به‌پا کرده و همچنان تکلیف ماجرا برای جامعه فوتبال، خصوصاً هواداران ذوب‌آهن به‌درستی روشن نشده است.

اسدبیگی روز پانزدهم تیرماه قراردادی را با ذوب‌آهن منعقد کرد که مشروط به پرداخت مبلغی مشخص تا بیست‌روز دیگر بود و پس از آن، با پایان‌یافتن روز بیستم به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس جواب مثبت داد و با قراردادی به‌مدت سه‌سال راهی سرخ‌پوشان پایتخت شد.

اما نکته مهم این‌جاست که بند مشروط درون قرارداد منعقدشده میان اسدبیگی با ذوب‌آهن، مربوط به پرداخت معوقات حقوق اسدبیگی در فصل گذشته به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان بود؛ بدان معنی که آن مبلغ بخشی از قرارداد جدید نیز نبوده و به فصل گذشته مربوط می‌شده است.

مدیران ذوب‌آهن هم‌اکنون سکوت را در این پرونده به‌عنوان سیاست خود پیش گرفته‌اند و به‌دنبال شکایت از اسدبیگی در سازمان‌لیگ و احتمالاً کمیته تعیین‌وضعیت هستند؛ اما وقتی مدارکی به‌جز برگه پرینت‌شده قرارداد ندارند که در آن به تعهدات‌شان عمل نکرده‌اند، به‌نظر نمی‌رسد راه به جایی ببرند.

درصورتی‌که مسئولان ذوب‌آهن پیگیر قضایای حقوقی ماجرای انتقال اسدبیگی به پرسپولیس بشوند، این بازیکن نیز بابت پرداخت‌نشدن طلب سال گذشته‌اش از باشگاه ذوب‌آهن شکایت خواهد کرد و هر اتفاقی رخ بدهد باشگاه اصفهانی موظف است ۵۰۰ میلیون را به اسدبیگی بپردازد.

اگر مدیران ذوب‌آهن، طلب معوقه اسدبیگی را پرداخت می‌کردند، این بازیکن به‌هیچ عنوان نمی‌توانست یک‌طرفه فسخ کند و راهی پرسپولیس شود؛ اما غفلتشان در این ماجرا باعث شد یک بازیکن را به‌راحتی از دست بدهند و هیچ‌گونه اقدام غیرقانونی هم صورت نگرفته است.

کد خبر 593682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.