آماده جذب راننده سرویس مدارس هستیم

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: آماده به‌کارگیری گسترده راننده سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد پرورش، امروز_ سه‌شنبه یازدهم مردادماه_ در جلسه هم‌اندیشی و هم‌افزایی سرویس مدارس، اظهار کرد: قبل از شیوع کرونا هشت هزار راننده سرویس مدارس در سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان فعالیت می‌کردند، اما در حال حاضر بیش از شش هزار نفر از این شغل خارج شده‌اند، از این رو با کمبود شدید راننده سرویس مدارس مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین چالش‌های سازمان تاکسیرانی شهرداری برای آغاز سال تحصیلی جدید نبود راننده سرویس مدارس است، افزود: یکی از تأکیدات سازمان تاکسیرانی برای نرخ گذاری سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید، جمع‌بندی نظرات متولیان امر و پرداختن به این موضوع از زوایای مختلف بود که این مهم تا حد ممکن صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به جلسات متعدد کارگروه ماده ۱۸ برای تعیین نرخ سرویس مدارس سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان، تصریح کرد: در ابتدا که نرخ مصوب کارگروه تعیین شد، رضایت رانندگان را به دنبال داشت، اما در ادامه با توجه به تورم ایجاد شده، شاید رانندگان رضایت کامل از این میزان افزایش نرخ را نداشته باشند.

وی با تاکید بر تصویب نرخ جدید سرویس مدارس توسط شورای اسلامی شهر و تأیید فرمانداری، خاطرنشان کرد: متولیان امر خاصه مدیران مدارس باید در این زمینه جهادی و ویژه اقدام کنند.

پرورش با بیان اینکه بدون شک مهمترین اولویت سازمان، سرویس مدارس دانش آموزان است، ادامه داد: در این راستا از بیست‌ودوم مردادماه تبلیغات گسترده‌ای را در سطح شهر برای جذب راننده سرویس آغاز می‌کنیم.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان اظهار کرد: از آموزش‌وپرورش نیز درخواست می‌شود که در اسرع وقت سهمیه‌بندی‌های خود را به شرکت‌های حمل‌ونقل سرویس مدارس اعلام کنند، البته حداکثر زمان برای اعلام ثبت‌نام و میزان سهمیه از سوی مدیران مدارس آموزش‌وپرورش چهارم شهریورماه است.

وی با اشاره به اقدامات این سازمان برای رانندگان سرویس‌های مدارس گفت: بخشودگی جرایم دیرکرد تمدید پروانه شرکت‌های سرویس مدارس دانش آموزان، اعطای تخفیف ویژه در خصوص دیرکرد دریافت مجوز رانندگان سرویس مدارس، اعطای تسهیلات برای مخزن گاز با دریافت تعهد جهت سرویس مدارس، اولویت سهمیه‌بندی بر اساس جذب راننده اعلام شده از جمله اقدامات این سازمان برای حمایت از رانندگان سرویس مدارس است.

پرورش افزود: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین سازمان تاکسیرانی و کمیته امداد منعقد شده است، وام قرض‌الحسنه خرید خودرو به میزان ۱۰۰ میلیون تومان به رانندگان سرویس مدارس ارائه می‌شود.

کد خبر 593166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.