مسیرهای ۶ استان کشور به‌دلیل وقوع سیل مسدود است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور کشور اعلام کرد: برخی مسیرهای اصلی کشور در شش استان و ۱۵ مسیر مواصلاتی درپی وقوع سیل همچنان مسدود است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت مسیرهای مسدود شده درپی وقوع سیل، اظهار کرد: اکنون آزادراه تهران_شمال و کرج_چالوس، محور کن_امامزاده داود، مسیر شهداد_نهبندان، رفسنجان_انار، بابک_انار، انار_یزد، انار_مهریز در استان کرمان، سی‌سخت پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور پادنا _بیده در استان اصفهان، محور ایرانشهر_خیرآباد، ایرانشهر_مهرستان، دلگان_ایرانشهر و دلگان_زهکلوت در استان سیستان‌وبلوچستان مسدود است، همچنین نزدیک به ۱۵ مسیر فرعی در استان‌های جنوب شرقی مسدود است.

وی با اشاره به ترافیک سنگین در برخی مسیرهای کشور افزود: ترافیک در جاده‌های هراز و فیروزکوه روان و در آزادراه قزوین_کرج محدوده گلشهر و جاده شهریار_تهران حدفاصل شهریار تا شهر قدس سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور ادامه داد: براساس اعلام سازمان هواشناسی ادامه بارش باران در برخی جاده‌های استان‌های اصفهان، سیستان و بلوچستان، فارس، مازندران، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی، اصفهان، تهران، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کرمان، گلستان و یزد گزارش شده، همچنین در چند روز اخیر وضعیت تصادفات در ناوگان حمل و نقل بین‌شهری مسافربری و باری افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: به همه رانندگان به‌ویژه رانندگان اتوبوس‌های بین شهری توصیه می‌کنیم در این شرایط با سرعت مطمئنه که پایین از حد سرعت مجاز است رانندگی کنند. با توجه به افزایش لغزندگی سطح جاده‌ها، رعایت احتیاط بیشتر و حفظ فاصله بیشتر با خودرو جلویی برای جلوگیری از وقوع تصادفات حائز اهمیت است.

کد خبر 592200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.