۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
تبلت هواوی MatePad Pro 11 معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت هواوی MatePad Pro 11 با نمایشگر OLED در دو نسخه Snapdragon 870 و Snapdragon 888 معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تبلت هواوی MatePad Pro 11 از صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی OLED بهره می‌برد و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. حداکثر روشنایی این نمایشگر ۶۰۰ نیت است و می‌تواند ۱.۰۷ میلیارد رنگ را نمایش دهد. این صفحه‌نمایش گواهی TUV Rheinland Global Eye Protection 3.0 را دریافت کرده است که به ایجاد تجربه بهتر هنگام تماشای محتوا و حفاظت از رنگ چشم کاربر کمک می‌کند.

تبلت هواوی MatePad Pro 11 در دو نسخه با تراشه Snapdragon 870 و Snapdragon 888 عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند طبق نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. این دو مدل از باتری ۸۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برند و سرعت شارژ آن‌ها به ترتیب ۴۰ و ۶۶ وات است. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به شش بلندگوی آن اشاره کرد که هنگام پخش محتوا و بازی، تجربه صوتی لذت‌بخشی را ارائه خواهد داد. از سوی دیگر، این محصول از وای فای ۶ پشتیبانی می‌کند و حداکثر سرعت انتقال داده آن به ۵.۲ گیگابیت بر ثانیه می‌رسد.

تبلت هواوی MatePad Pro 11 از دوربین پشتی دوگانه مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می‌برد که شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در پنل جلویی آن قرار گرفته شده که از آن برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی استفاده می‌شود. تبلت جدید شرکت هواوی از صفحه‌کلید نیز پشتیبانی می‌کند، اتصال این کیبورد به دستگاه از طریق آهنرباهای تعبیه شده در آن امکان‌پذیر است.

محصول ذکر شده از قلم هواوی نیز پشتیبانی می‌کند، نرخ تأخیر این قلم به کمتر از دو میلی‌ثانیه رسیده است که باعث می‌شود تجربه‌ای نزدیک‌تر به تجربه نوشتن با خودکار یا مداد معمولی ارائه دهد. تبلت هواوی MatePad Pro 11 با بهره گرفتن از موتور PC App به کاربران اجازه می‌دهد از طریق ویژگی‌های کنترل از راه دور هوشمند، برنامه‌های رایانه‌های شخصی را به طور مستقیم روی این محصول تجربه کنید.

کد خبر 591902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.