آمادگی کامل مدیریت شهری برای همکاری با شرکت‌های دانش بنیان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از آمادگی کامل مدیریت شهری برای توسعه همکاری‌ها و حمایت همه جانبه از شرکت‌های دانش بنیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی نجفی در آیین افتتاحیه باشگاه‌های کارآفرینی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور که به میزبانی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در مجموعه شهرداری‌های کلانشهرهای کشور، بسیاری از چالش‌ها و مشکلاتی وجود دارد که استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان، مضاف بر ارتقاء تکنولوژی در کشور، باعث حل بسیاری از این معضلات شهری و کاهش قابل توجه هزینه‌ها خواهد شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران ادامه داد: مدیریت شهری و به ویژه معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد، آمادگی کامل دارد تا برای حل بسیاری از معضلات و مشکلات شهری از همه شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی فعالیت در این حوزه حمایت حداکثری داشته باشد؛ چرا که توسعه دانش و تکنولوژی شهری در مشهد می‌تواند در دیگر کلانشهرهای ایران نیز مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی، در حال حاضر تنها رمز موفقیت برقراری ارتباط کامل و مؤثر به این سه ضلع صنعت، دانش بنیان و شهرداری است که می‌تواند علاوه بر حل بسیاری از مشکلات، به توسعه فزاینده شهرها نیز کمک کند.

نجفی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت محیط زیست، یکی از مهمترین اولویت‌های مدیریت شهری همکاری با شرکت‌ها و مجموعه‌های دانش‌بنیان این حوزه است؛ چرا که امروزه یکی از مهمترین معضلات شهری، تولید فزاینده مواد پلاستیکی مضر برای محیط زیست است که با استفاده از دانش شرکت‌های دانش بنیان و تولید ترکیبات و مواد جایگزین کم خطر برای محیط زیست، می‌توان بسیاری از معضلات زیست محیطی موجود در کلان شهرها را مرتفع کرد.

کد خبر 591850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.