تعیین اجاره‌بهای هتل عباسی در محاکم قضائی دنبال می‌شود

معاون امور ثبتی و حقوقی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: تعیین اجاره‌بهای هتل عباسی از ابتدای سال گذشته تاکنون در محاکم قضائی دنبال می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام اصغر توسلی درخصوص اجاره‌بهای هتل عباسی، اظهار کرد: سند اجاره این موقوفه از اوایل سال ۴۰۰ دیگر تمدید نشده و مراحل رسیدگی به آن به مراجع قضائی سپرده شده است.

وی ادامه داد: همه امورات مربوط به هتل عباسی را از محاکم قضائی پیگیر هستیم و اگر به نتیجه قطعی برسیم به رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد.

معاون امور ثبتی و حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان درخصوص تسریع در زمینه صدور سند برای زمین‌های کشاورزی موقوفه در استان اصفهان، افزود: در این زمینه جای قدردانی از مدیرکل ثبت اسناد استان اصفهان دارد، چراکه همکاری ویژه‌ای داشتند، از ابتدای امسال کارگروه‌های ثبتی در مناطق مختلف استان برگزار شده و مصوبات خوبی نیز داشته است.

وی افزود: براساس این مصوبات برای صدور اسناد زمین‌های کشاورزی موقوفه دیگر نیازی به میخکوبی، دیوارچینی و فنس گذاری در نظر گرفته نمی‌شود.

حجت‌الاسلام توسلی درخصوص بررسی آخرین وضعیت موقوفه ورنامخواست تاکید کرد: دو سال است که پیگیر حل مشکلات مردم این منطقه در زمینه ثبتی هستیم، در جلسه اخیر که با نماینده مجلس، امام جمعه، شهردار و فرماندار ورنامخواست بود اتفاقات خوبی رخ داد و مصوب شد ادارات اجرایی تکالیف خود را انجام دهند.

وی افزود: اداره اوقاف در این زمینه همه مستندات خود را ارائه داده و مورد پذیرش و تائید همه مسئولان نیز قرار گرفته است.

معاون امور ثبتی و حقوقی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اضافه کرد: اگر اداره کل مسکن و شهرسازی، شهرداری و فرمانداری منطقه همکاری داشته باشند به زودی مشکلات این منطقه نیز برطرف خواهد شد.

کد خبر 591580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.