ماجرای شایعه اخراج کارمند ایثارگر در سازمان‌ پایانه‌ها چه بود؟

به‌تازگی خبری مبنی بر اخراج یک کارمند ایثارگر در سازمان‌ پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان، در فضای مجازی منتشر شد که مدیرعامل این سازمان، واقعیت این خبر کذب را شفاف‌سازی کرد.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به انتشار خبری مبنی بر اخراج یک کارمند ایثارگر در سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان، اظهار کرد: نام برده به هیچ عنوان کارمند سازمان نبوده و بازنشسته یک نهاد دیگر است و سال‌ها به صورت ماهانه به عنوان مشاور سازمان مزبور حق مشاوره دریافت می‌کرده و اکنون نیز ماهیانه بیش از ۱۰۰ میلیون ریال از این سازمان دریافتی داشته است.

وی افزود: برخلاف رویه قانونی، یک‌دستگاه خودرو سازمانی در اختیار این فرد بوده است که در دوره مدیریت جدید این خودرو بازگردانده شد، همچنین وی از رفاهیات کارکنان بهره می‌برده که این موضوع برای مشاوران رویه نبوده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: نام برده، طی چند ماه گذشته چندین بار به صورت قهر از حضور در محل کار سرباز زده است که در یک مورد به دلیل رعایت کسوت ایثارگری وی، مدیرعامل سازمان در منزلش حاضر شده و با او به گپ‌وگفت پرداخته است.

وی ادامه داد: در آخرین مورد نیز فرد نامبرده حدود یک‌ماه از حضور در محل کار سرباز زد که منجر به قطع همکاری با وی شده است.

کد خبر 591571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.