مشکلات بیمه تکمیلی ایثارگران برطرف شود

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی گفت: امروز لازم است جانبازان و ایثارگران از بیمه‌های طلایی و تکمیلی برخوردار شوند تا همه بیمارستان‌های کشور ملزم به خدمت رسانی به آنان باشند.

محمد حسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص مشکلات بیمه تکمیلی ایثارگران، اظهار کرد: شایسته نیست امروز جانبازان و ایثارگران در خصوص تأمین هزینه‌های درمان با مشکلاتی روبرو باشند، در این راستا سازمان بنیاد شهید و دولت موظف است پاسخگوی نیازهای جانبازان و ایثارگران به ویژه در حوزه بهداشت و درمان باشد.

وی افزود: امروز لازم است جانبازان و ایثارگران از بیمه‌های طلایی و تکمیلی برخوردار شوند تا در این راستا تمامی بیمارستان‌های کشور ملزم به خدمت رسانی به این قشر باشند.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تا به امروز قوانین متعددی در راستای حمایت از جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در کشور مصوب شده است، اما متأسفانه امروز علی رغم حجم گسترده‌ای از قوانین حمایتی در زمینه جانبازان و ایثارگران، این قشر جامعه همواره با مشکلات فراوانی روبرو هستند.

آصفری خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود هفت هزار نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس امروز فاقد مسکن هستند، زیرا متأسفانه تنها ۱۰ درصد از قوانین حمایتی از جانبازان و ایثار گران امروز اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: امروز مجلس یازدهم خود را حامی ایثارگران می‌داند و به صورت جدی پای حقوق آنها ایستاده است.

کد خبر 591241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.