لزوم نصب سیستم ضدسرمازدگی در باغ‌های سامان

رئیس شورای اسلامی شهرستان سامان گفت: نصب سیستم گرمایشی و ضدسرمازدگی در باغ‌های شهر سامان حائز اهمیت است و باید مورد توجه مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی درخشان امروز _ دوشنبه سوم مردادماه _ در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکل سرمازدگی باغات، اظهار کرد: با توجه به اینکه مقرر بود با حضور رئیس جهاد کشاورزی استان چهار محال و بختیاری و سایر مسئولان جلسه‌ای در خصوص نصب سیستم گرمایشی و ضدسرمازدگی باغات در شهر سامان برگزار و تدابیر لازم در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: تاکنون در هیچکدام از باغات شهر سامان شاهد اجرایی شدن طرح نصب سستم گرمایشی و ضدسرمازدگی نبوده‌ایم و با شروع فصل سرما مشکل باغداران از سر گرفته می‌شود و دچار معضلات بسیاری می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان سامان با اشاره به صدور سند برای اراضی کشاورزی، افزود: درخواست صدور مجوز ۳۱ طرح کشاورزی در استان از عمده مطالبات مهم کشاورزان بوده، همچنین به منظور صدور سند برای اراضی کشاورزی در شهرستان سامان اداره منابع طبیعی با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه است که درخواست می‌شود مسئولان امر این موضوع را بررسی و نسبت به رفع مشکل اقدام کنند تا در ارائه خدمات به شهروندان دچار چالش نشویم.

به گزارش ایمنا، شهرستان سامان یکی از شهرستان‌های توریستی در استان چهارمحال‌وبختیاری است که به خاطر سواحل زاینده‌رود شهرت دارد، این شهرستان شامل دو شهر به نام‌های سامان و هوره و دو بخش مرکزی و بخش زاینده رود است؛ مرکز این شهرستان، شهر سامان است. این شهرستان در بیشتر روزهای سال پذیرای تعداد زیادی گردشگر است.

کد خبر 590819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.