طغیان رودخانه و انسداد جاده در سیستان‌وبلوچستان/هراز همچنان بسته است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی‌ورانندگی با اشاره به وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور، گفت: محور هراز تا چهارم مردادماه مسدود است. در جنوب اسان سیستان‌وبلوچستان طغیان رودخانه سبب بسته شدن جاده ایرانشهر_مهرستان شده است.

به گزارش ایمنا، سرهنگ احمد شیرانی در تشریح وضعیت محورهای مواصلاتی کشور، اظهار کرد: محور هراز تا روز _سه‌شنبه چهارم مردادماه_ به صورت ۲۴ ساعته به علت انجام عملیات کارگاه جاده‌ای مسدود است و تردد از محورهای جایگزین چالوس و فیروزکوه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه همچنین ترافیک سنگین در محور قدیم تهران-بومهن در محدوده تپه سیف وجود دارد، افزود: آزادراه قزوین-کرج در محدوده پل فردیس نیز درگیر ترافیک نیمه‌سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به طغیان رودخانه‌های محلی در جنوب سیستان‌وبلوچستان، تصریح کرد: در جنوب استان سیستان‌وبلوچستان (ایرانشهر) محور ایرانشهر-مهرستان به علت طغیان رودخانه‌های محلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی اضافه کرد: محور ریگان-ایرانشهر تنها محوری بوده که به صورت شریانی مسدود است. محورهای هشتگرد-طالقان و لاسم -ارجمند نیز به صورت فصلی مسدود هستند.

شیرانی خاطرنشان کرد: بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران گزارش شده و محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت درگیر بارش باران هستند. از طرفی محور چالوس و آزادراه تهران-شمال فاقد هرگونه مداخله جوی هستند.

منبع: ایسنا

کد خبر 590752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.