۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸
اعلام عزای عمومی در فارس

استاندار فارس در پی وقوع سیل در شهرستان‌های استهبان، داراب، فسا و نی‌ریز و جان باختن جمعی از هموطنان، یکشنبه دوم مرداد را در فارس عزای عمومی اعلام کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمد هادی ایمانیه امروز _شنبه اول مردادماه_ در پیامی ضمن هم دردی با خانواده متوفیان، جان باختن و مجروح شدن تعدادی از هم استانی‌ها را موجب جریحه‌دار شدن قلوب مردم شهیدپرور فارس دانست و این حادثه دردناک را به عموم بازماندگان تسلیت گفت.

در پیام استاندار فارس آمده است: حادثه تاسف بار جاری شدن سیل در شهرستان‌های استهبان، داراب، فسا و نی ریز که منجر به جان باختن و مجروح شدن تعدادی از هم استانی‌های عزیز و جریحه‌دار شدن قلوب مردم شهیدپرور استان فارس گردید را به عموم بازماندگان این حادثه تسلیت عرض کرده و ضمن همدردی با خانواده متوفیان، بدین وسیله روز یکشنبه مورخ ۲ مرداد ماه ۱۴۰۱ در سراسر استان عزای عمومی اعلام می‌شود.

به گزارش ایمنا، در پی بارش شدید باران فصلی عصر روز گذشته در ارتفاعات بین نیریز و استهبان و طغیان روخانه و جاری شدن سیل در این منطقه، تاکنون ۲۲ نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز مفقود شده است؛ استهبان در فاصله ۱۷۴ کیلومتری شیراز قرار دارد.

کد خبر 590349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.