گوشی جدید آنر چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Honor X8 5G با اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس و دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی آنر در اوایل مارچ ۲۰۲۲ میلادی از گوشی X8 4G رونمایی کرد، این شرکت اخیراً نسخه 5G آن را معرفی کرد. در حالی که هر دو مدل طراحی کاملاً یکسانی دارند، نسخه 5G مشخصات فنی ضعیف‌تری نسبت به نسخه 4G دارد. گوشی Honor X8 5G دارای صفحه‌نمایش LCD با اندازه ۶.۵ اینچ، وضوح تصویر +Full HD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. بریدگی بالای نمایشگر محل قرار گرفتن دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی است.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی Honor X8 5G تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دو دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق می‌شود. این محصول به تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس به همراه شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌شود. گوشی Honor X8 5G با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری Magic UI 4.2 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

انرژی مورد نیاز گوشی Honor X8 5G با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از قابلیت شارژ سریع ۲۲.۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. حسگر اثرانگشت آن مانند مدل قبلی با دکمه قفل یکپارچه شده است و به سیم‌کارت دوگانه، شبکه 5G، وای‌فای، بلوتوث ۵.۲، فناوری NFC، ورودی USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری مجهز شده است. هنوز قیمت گوشی Honor X8 5G مشخص نشده است، این محصول در دو رنگ مشکی و آبی عرضه خواهد شد.

گوشی آنر X8 4G دارای صفحه‌نمایش بزرگ‌تر ۶.۷ اینچی LCD با کیفیت +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است؛ دوربین جلوی آن نیز دارای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی است. یک دوربین چهارگانه در پنل پشتی گوشی آنر X8 5G تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض پنج مگاپیکسلی و دوربین‌های ماکرو و تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. نسخه 4G گوشی آنر X8 به تراشه اسنپدراگون ۶۸۰، رم شش گیگابایتی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی مجهز شده است و با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری Magic UI 4.2 وارد بازار می‌شود.

کد خبر 590316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.