آخرین وضعیت پروژه حلقه چهارم حفاظتی شهر

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت پروژه حلقه چهارم حفاظتی شهر، گفت: در صورت تسریع در انجام آزادسازی‌ها، مسیر این پروژه از کیلومتر ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود.

اصغر کشاورزراد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین پیشرفت‌های عمرانی پروژه حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان، اظهار کرد: عملیات اجرایی این حلقه به طول ۷۸ کیلومتر از سال‌های گذشته آغاز شد که در بعضی از نقاط مسیر آن همچون کیلومتر صفر (محل تقاطع غیرهمسطح شهید سردار سلیمانی) عملیات عمرانی به پیشرفت صددرصدی رسیده است و ادامه آن به سمت محله خاتون‌آباد و اتوبان فرودگاه تا کیلومتر هشتم در مرحله عملیات اجرایی است.

وی با اشاره به اتمام عملیات اجرایی کیلومتر چهارم تا کیلومتر هشتم رینگ چهارم ترافیک شهر، ادامه داد: در مسیر این پروژه، تقاطع غیرهمسطح آفتاب پیشرفت فیزیکی صددرصدی داشته است و عملیات اجرایی حد فاصل کیلومتر ۴۰۰ تا ۲۵۰۰ در حال اجرا است که در این بخش از مسیر با مشکل آزادسازی مسیر روبه‌رو هستیم.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: در صورت تسریع در انجام آزادسازی‌ها، مسیر این پروژه از کیلومتر ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود.

وی تصریح کرد: حدود ۴۵ کیلومتر از مسیر رینگ چهارم در محدوده شهر اصفهان و حدود ۳۲ کیلومتر در محدوده پنج شهر از جمله دولت‌آباد، خمینی‌شهر، خورزوق، درچه و شهر ابریشم قرار گرفته است که آزادسازی با هماهنگی و توافق شهرهای اطراف انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در نظر داریم حداکثر دقیق‌سازی، اجرا و آزادسازی مسیر ۴۵ کیلومتری حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان در محدوده شهرداری مناطق دو، چهار، پنج، شش، هفت، ۹،‌۱۰،‌۱۲،‌۱۳،‌۱۴ و ۱۵ را با هماهنگی و برگزاری جلسات متعدد انجام دهیم.

کد خبر 590157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.