ارائه محتوای فرهنگی باغ‌موزه اصفهان به صورت دیجیتال

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: اغلب ارائه محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اصفهان به صورت دیجیتال است و این یکی از تمایزهای مهم این موزه با سایر استان‌ها است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، سرهنگ محمد رضایی در نشست هم‌اندیشی با پیشکسوتان جهاد و شهادت رده‌های مختلف نظامی و انتظامی استان، اظهار کرد: در استان اصفهان، هزاران پیشکسوت دفاع مقدس داریم، اما تنها بعضی از آن‌ها با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در ارتباط هستند؛ بنابراین هدف این است که به مناسبت عید غدیر این افراد در یک جلسه هم‌اندیشی گرد هم بیایند و نکات خود را برای ادامه مسیر اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان بیان کنند.

وی با اشاره به حوزه‌های مختلفی که در این اداره‌کل پیگیری می‌شود، افزود: تمام کارهایی که در بخش‌های مختلف اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان انجام می‌شود، خود را در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان نشان می‌دهد؛ جایی که قرار است شهامت‌ها و ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس برای نسل‌های فعلی و آینده به نمایش گذاشته و نشر داده شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان خاطرنشان کرد: همراهی افراد باتجربه می‌تواند به ما در تولید محتوا و در انتقال آن به نسل‌های بعدی با زبان‌های کتاب، شعر و هنر کمک کند؛ اغلب ارائه محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اصفهان به صورت دیجیتال است و این یکی از تمایزهای مهم این موزه با سایر استان‌ها است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان بیان کرد: دغدغه اصلی ما محتوایی است که باید در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اصفهان ارائه شود؛ در تولید محتوا باید ابتدا سوژه‌یابی صورت گیرد، بعد از آن سناریونویسی و در نهایت تولید محتوا است؛ به همین دلیل به نظرات همه کسانی که در دفاع مقدس حضور داشتند، نیاز داریم تا بتوانیم سوژه‌ها را آماده کنیم.

در این نشست هم‌اندیشی که پیشکسوتان جهاد و شهادت از سایر رده‌های نظامی و انتظامی استان اصفهان حضور داشتند، تعدادی از حاضران به ارائه نظرات و دیدگاه‌های خود در مورد سوژه‌یابی و تولید محتوا پرداختند.

کد خبر 589785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.