منچستر با شکست آرسنال، موفق به جذب مدافع آژاکس شد!

انقلاب اریک تن هاگ همچنان در اولدترافورد ادامه‌ دارد. وی در تازه‌ترین‌ اقدام خود، توانسته لیساندرو مارتینز را به جمع شیاطین سرخ اضافه کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منچستریونایتد قرارداد لیساندرو مارتینز از آژاکس را تکمیل کرد و مدافع ملی پوش آرژانتینی در پایان یک پروسه طولانی نقل و انتقالاتی راهی اولدترافورد شد. اریک تن هاخ بلافاصله پس از انتقال خود از تیم قهرمان اردیویسه هلند به لیگ برتر در تابستان امسال، به سرعت درخواست جذب این بازیکن ۲۴ ساله به عنوان یک هدف اصلی را داد. تن هاخ اکنون بازیکن را جذب شده می بیند. شیاطین سرخ خط دفاعی خود را با بازیکنی تقویت می‌کنند که مشتاق است در محیط جدید، همگان را تحت تأثیر قرار دهد.

منچستریونایتد برای مارتینز چقدر می‌پردازد؟

شیاطین سرخ در حال سرمایه گذاری ۴۶.۵ میلیون پوندی (۵۳ میلیون دلار) روی مارتینز هستند و یک مدافع وسط قدرتمند دیگر به دفاع آنها اضافه شده است. می‌توان تأیید کرد که ارزش کل انتقال ممکن است با در نظر گرفتن افزونه‌ها و سایر متغیرها به ۵۷ میلیون پوند (۶۸ میلیون دلار) افزایش یابد.

مدت قرارداد مارتینز با منچستریونایتد چقدر است؟

طبق گزارش‌ها، مارتینز قراردادی پنج ساله با منچستر منعقد خواهد کرد و با این تفاسیر، او تا تابستان ۲۰۲۷ در جمع شیاطین سرخ باقی خواهد ماند.

منچستریونایتد در مورد انتقال مارتینز چه گفته است؟

یونایتد با انتشار بیانیه‌ای رسمی تأیید کرد که اکنون با آژاکس توافق شده است و می‌گوید: "منچستریونایتد خوشحال است که اعلام کند این باشگاه با آژاکس برای انتقال لیساندرو مارتینز، مدافع ملی پوش آرژانتینی، مشروط به انجام معاینات پزشکی به توافق رسیده است. همه چیز در حال تکمیل شدن است و شرایط دریافت ویزای بریتانیا حل شده است."

آیا طرف‌های دیگری به مارتینز علاقه مند بودند؟

یونایتد تنها تیم لیگ برتری نبود که در پنجره نقل و انتقالات فعلی برای جذب مارتینز اقدام کرد و حریفانی مثل آرسنال نیز به دنبال انجام معامله با او و آژاکس بودند.

توپچی‌ها یک پیشنهاد رسمی روی میز گذاشتند، اما علاقه سران ورزشگاه امارات به جذب لیساندرو، پس از توافق نکردن بر سر مبلغ، کاهش یافته است. این امر مسیری را برای شیاطین سرخ فراهم کرد تا به توافق برسند؛ با همکاری دروازه بان سابق (ادوین فن در سار) که اکنون مدیر اجرایی آژاکس است و ظاهراً به رقم خوردن این معامله کمک کرده است.

آیا مارتینز برای منچستریونایتد بازی خواهد کرد؟

با توجه به بودجه زیاد برای انتقال مارتینز، می‌توان انتطار داشت که او توسط تن هاخ در ترکیب اصلی به عنوان یک مهره ثابت حضور داشته باشد. با این حال یونایتد تعدادی مدافع میانی دیگر در اختیار دارد و باید تصمیمات بزرگی در مورد چرخش و خروج احتمالی آنها اتخاذ شود.

قبلاً تأیید شده است که هری مگوایر وظایف کاپیتانی خود را برای فصل ۲۰۲۲-۲۳ حفظ خواهد کرد در حالی که رافائل واران یک گزینه قابل اعتماد دیگر و قهرمان جام جهانی با فرانسه است.

ویکتور لیندلوف نزدیک به ۲۰۰ بازی برای یونایتد انجام داده است و همچنان گزینه قابل اعتمادی است، در حالی که اریک بیلی، ستاره تیم ملی فوتبال ساحل عاج، چهره‌ای محبوب در میان هواداران است، علیرغم اینکه اخیراً به سختی می‌توان زمان بازی زیادی برای او متصور شد.

نگرانی‌ها را فراموش کنید، مارتینز مدافع ایده آل تن هاخ است

تن هاخ در یونایتد کمبودی به لحاظ مدافعان میانی ندارد، اما این موضوع نشان می‌دهد که آیا آنها تیم مناسبی برای انجام بازی مبتنی بر مالکیت و بازی سازی از پشت دفاع هستند یا خیر؟

مارتینز دقیقاً همین‌گونه دیده می‌شود و سرمربی جدید یونایتد هیچ نگرانی در مورد قد کوتاه او ندارد، زیرا مارتینز در لیگ هلند با آژاکس، روی نبردهای هوایی، تسلط داشت. این ملی پوش آرژانتینی در بحث مالکیت توپ نیز خوب عمل می‌کند و در شرایطی که تحت فشار باشد، راحت توپ را در فضاهای تنگ به دست می‌آورد و حفظ می‌کند.

به عنوان یک مدافع میانی سمت چپ، او یا فضا را برای هری مگوایر پوشش می‌دهد، یا به کاپیتان یونایتد اجازه می‌دهد تا از سمت راست حرکت کند.

منچستریونایتد تابستان امسال چه بازیکن دیگری را به خدمت خواهد گرفت؟

بیشتر تمرکز در هفته‌های اخیر حول محور کریستیانو رونالدو و تمایل او برای رفتن به یک تیم مدعی برای فتح جام بوده است.

یونایتد سخت کار می‌کند تا ستاره‌های بیشتری را در اختیار داشته باشد و فرنکی دی یونگ، هافبک بارسلونا، مدتی است که در صدر لیست خرید تابستانی آنها قرار گرفته است.

بستن قرارداد و جذب ملی پوش هلندی از بارسلونا اکنون نزدیک به نظر می‌رسد و او نیز مانند مارتینز بازیکن دیگری است که تن هاخ از زمان حضورش در آژاکس به خوبی می‌شناسدش و چشم به جذب او دارد.

صحبت‌هایی در مورد حضور آنتونی مهاجم برزیلی آژاکس در منچستر وجود دارد، اما به نظر می‌رسد جورین تیمبر که گزینه دیگری برای خرید بود در هلند بماند.

درحالی که تن هاخ در تلاش برای وسوسه کردن یک مدافع راست برای آمدن به اولدترافورد بود، تایرل مالاسیا را به خدمت گرفت، با اینکه این مدافع چپ ۲۲ ساله، مراحل انتقال خود را از فاینورد تکمیل کرد.

کریستین اریکسن نیز انتقال آزاد خود را از برنتفورد تکمیل کرده در حالی که ممکن است پس از جدایی دین هندرسون و رفتنش به ناتینگهام فارست، یک دروازه بان دوم نیز به خدمت گرفته شود.

کد خبر 589010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.