ایران ۸۸ _ ژاپن ۷۶/ بلندقامتان ایران به عنوان سرگروه صعود کردند

تیم ملی بسکتبال ایران با پیروزی برابر ژاپن در مجموع دور گروهی رقابت های کاپ آسیا سه پیروزی به دست آورد و به مرحله بعد صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی بسکتبال ایران امروز یکشنبه _بیست‌وششم تیرماه_ در سومین دیدار خود در کاپ آسیا مقابل ژاپن قرار گرفت و با نتیجه ۸۸ بر ۷۶ به پیروزی رسید.

اسامی بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران: حامد حدادی، سجاد مشایخی، محمد حسن‌زاده، بهنام یخچالی، محمد یوسف‌وند، آرمان زنگنه، محمد جمشیدی، ارسلان کاظمی، رسول مظفری، نوید رضایی‌فر، سجاد پذیرفته و متین آقاجان‌پور.

سرمربی: سعید ارمغانی

کوارتر اول با نتیجه نزدیک ۲۷ بر ۲۴ به سود ایران ایران تمام شد، در کوارتر دوم ایران برتری بیشتری داشت و با نتیجه ۲۱ بر ۱۰ ژاپن را مغلوب خود کرد، کوارتر سوم را شاگردان ارمغانی با نتیجه ۲۰ بر ۱۲ به نفع خود تمام کردند، کوارتر چهارم با نتیجه ۳۰ بر ۲۰ به نفع ژاپن تمام شد و در نهایت بلندقامتان ایران با نتیجه ۸۸ بر ۷۶ به پیروزی رسیدند.

حامد حدادی با کسب ۲۱ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۴ پاس گل مؤثرترین بازیکن در این دیدار بود و دبل دبل کرد.

سعید ارمغانی در رویارویی با ژاپن از تمام نفرات تیم ملی استفاده کرد و هر ۱۲ بازیکن هم صاحب امتیاز شدند.

تیم ملی بسکتبال ایران در گروه C با ژاپن، سوریه و قزاقستان قرار داشت و با کسب سومین پیروزی خود در مرحله مقدماتی به عنوان سرگروه، پس از دو روز استراحت روز چهارشنبه _بیست‌ونهم تیرماه_ در مرحله یک چهارم نهایی با برنده دیدار اردن و چین تایپه بازی خواهد کرد.

کد خبر 588925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.