آینده نامعلوم نیمار در پی‌اس‌جی

با وجود علاقه به ماندن ستاره برزیلی، تصمیم نهایی در دستان سرمربی پی‌اس‌جی نیست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، گالتیه به عنوان سرمربی جدید قهرمان لیگ یک فرانسه دوست دارد ستاره برزیلی خود را در تیمش نگه دارد اما شرایط به نوعی است که نمی‌توان با قاطعیت درباره آینده نیمار در فرانسه صحبت کرد.

کریستوف گالتیه، سرمربی تازه منصوب شده پاری سن‌ژرمن اعتراف کرده است که با وجود علاقه به ماندن ستاره برزیلی، تصمیم نهایی فقط در دستان او نیست. او که اخیراً جایگزین مائوریسیو پوچتینو شده است، صراحتاً اعلام کرد که تصمیم نهایی در مورد آینده نیمار را باشگاه پی‌اس‌جی خواهد گرفت و کنترل کامل اوضاع در اختیار وی نیست.

گالتیه درباره آینده نیمار گفت: پیش از این گفته‌ام و باز هم تکرار می‌کنم که درباره ماندن نیمار تصمیم آخر با من نیست. مسائلی وجود دارند که من نمی‌توانم کنترل کنم و از عهده من خارج است. علاقه زیادی به ماندن نیمار دارم و نمی‌خواهم ترکیب بازیکنانم کمتر شود اما مسئله این است که گاهی اوقات عوامل بیرونی تأثیر خود را می‌گذارند.

سرمربی پاری سن‌ژرمن درخصوص ترکیب بازیکنانی که در اختیار دارد اضافه کرد: درحال‌حاضر ما ۲۶ یا ۲۷ بازیکن به غیر از دروازه‌بان‌ها در اختیار داریم که فوق‌العاده است. کار ساده‌ای در پیش نیست و برخی از بازیکنان هستند که ممکن است کمتر بتوانند در تیم فضا داشته باشند، اما با این دسته از بازیکنان نیست صحبت کرده‌ام. عده‌ای بازیکنان نیز در تیم هستند که باید برای آنها احترام زیادی قائل شد. ما این فصل را با ۲۱ بازیکن خارج از زمین آغاز می‌کنیم.

وی یادآور شد: در باشگاهی مثل پی‌اس‌جی که شما در سطح بالایی بازی می‌کنید، زمانی موفق می‌شوید که بهترین استفاده را از تمامی اعضای مجموعه خود ببرید. مهم این است که از نیروی بهترین بازیکنان جوان در کنار تجربه بهترین بازیکنان مسن‌تر بهره ببرید.

پاری‌سن‌ژرمن روز جمعه در یک بازی دوستانه تدارکاتی به مصاف تیم کوویلی روئن از لیگ دو فرانسه رفت و با نتیجه دو بر صفر پیروز شد. سرخیو راموس و جیدی گاساما برای پاریسی‌ها در این مسابقه گلزنی کردند.

کد خبر 588828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.