رفع خلاء‌ها با تشکیل کنسرسیوم‌ تحقیقاتی بین شهرداری‌های کشور

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از الزامات پیشرفت، نوآوری و خلاقیت در عصر جدید استفاده از شبکه دانشی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی بابایی امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم تیرماه_ در هفتادوهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه خلاء‌هایی در شبکه دانشی مدیریت شهری مشاهده می‌شود، اظهار کرد: رونمایی از پرتال جامع مطالعات شهری ایران قابل تقدیر است، یکی از الزامات پیشرفت، نوآوری و خلاقیت در عصر جدید استفاده از شبکه دانشی است.

وی ادامه داد: امیدوارم در یک برنامه زمان‌بندی شده، شهرداری‌های سایر کلان‌شهرها نیز به این مرکز مطالعاتی متصل شوند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدوارم در آینده نزدیک شاهد تشکیل کنسرسیوم‌های تحقیقاتی بین شهرداری‌های کشور باشیم و از منافع دانشی آن بهره‌مند شویم.

به گزارش ایمنا، مراسم رونمایی از «پرتال جامع مطالعات شهری ایران» و «انعقاد تفاهم‌نامه» روز یکشنبه _بیست‌وششم تیرماه_ در صحن شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

‎این تفاهم‌نامه به منظور ایجاد وحدت رویه و هماهنگی در مطالعات و پژوهش‌های شهری بین مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران با سایر مراکز مطالعاتی و پژوهشی شورای اسلامی کلان‌شهرها از جمله قم، اصفهان، مشهد با هدف ایجاد شبکه مراکز مطالعاتی و پژوهشی حوزه شهری و جلوگیری از موازی‌کاری در مدیریت شهری در قالب محورهایی همچون سامان‌دهی، یکپارچه‌سازی و شفافیت در فعالیت‌های پژوهشی، تشکیل و بانک داده پژوهشگران در حوزه مطالعات شهری و پژوهشی، همکاری در خصوص تألیف و انتشار کتب پژوهشی و نشریات علمی منعقد شد.

کد خبر 588813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.