امباپه از مسی و رونالدو پیشی گرفت!

برای نخستین‌بار نزدیک به دو دهه، رونالدو و مسی برترین‌های جهان نیستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی سرانجام از سلطنت طولانی مدت خود در دنیای فوتبال و همین‌طور در دنیای بازی‌های ویدئویی کنار گذاشته شدند و کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن موفق شد بالاترین نمره را برای بازی امسال فیفا ۲۳ دریافت کند.

طبق نمراتی که سایت‌های مربوط به بازی فیفا ۲۳ منتشر کرده‌اند، امباپه در بازی فوتبال فصل آینده نمره ۹۲ را به خود اختصاص داده است. هیچ بازیکنی در جهان چنین میانگین نمره‌ای در اختیار ندارد و به این ترتیب در بازی شبیه سازی فوتبال سال ۲۰۲۳، امباپه برترین بازیکن جهان نام گرفته است.

هنوز مشخص نیست که نمرات در نظر گرفته شده برای رونالدو و مسی چقدر هستند اما می‌توانیم با اطمینان بگوییم که هیچیک از دو فوق‌ستاره دنیای فوتبال نمره نمی‌توانند نمره‌ای به خوبی نمره خود در ۱۵ سال گذشته را داشته باشند. این دو بازیکن در بازی‌های فیفا سلطنت بزرگی را آغاز کردند، اما امباپه امسال به سلطنت آن‌ها پایان داد و خودش بر تخت پادشاهی فیفا ۲۳ نشست.

در نسخه سال گذشته این بازی مسی بالاترین امتیاز را با نمره ۹۳ کسب کرد. پس از او روبرت لواندوفسکی با نمره ۹۲ و رونالدو و امباپه با نمره ۹۱ در رده‌های بعدی قرار گرفتند. با این حال، امباپه موفق شد در فصلی که به اتمام رسید ۳۹ گل به ثمر رساند و ۲۶ پاس گل بدهد تا ثابت کند که او شایسته دریافت بالاترین نمره در محبوب‌ترین بازی ویدئویی فوتبال در جهان است.

کد خبر 588587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.