منچستریونایتد در آستانه توافق با ستاره خط دفاعی آژاکس!

منچستریونایتد شدیدا خواهان‌ جذب لیساندرو مارتینز از آژاکس است و برای رسیدن به توافق، خوشبین است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منچستریونایتد با ۴۶.۵ میلیون پوند (۵۵ میلیون دلار) به خرید لیساندرو مارتینز نزدیک شده است. مذاکرات با آژاکس اکنون در مرحله پیشرفته‌ای قرار دارد و انتظار می‌رود هر دو به توافق برسند تا این مدافع میانی، دومین خرید تابستانی منچستریونایتد باشد.

پس از اینکه پیشنهاد دهنده‌های دیگر مانند آرسنال، عقب نشینی کردند، یونایتد برای جذب مارتینز دست به کار شد و معتقد بود که بازیکن تمایل به انتقال به اولدترافورد دارد.

آژاکس تمایلی به فروش نداشت و پیشنهادات قبلی حدود ۴۰ میلیون پوند (۴۷ میلیون دلار) را رد کرد. اما ملی پوش آرژانتینی به صراحت اعلام کرد که خواهان انتقال به لیگ برتر و پیوستن مجدد به تن هاخ است.

چگونه منچستریونایتد در رقابت برای مارتینز از آرسنال جلو افتاد؟

مدیرعامل یونایتد، ریچارد آرنولد، و مدیر فوتبال، جان مورتاگ، در حالی که این باشگاه هفته گذشته در تور تایلند و استرالیا پرواز می‌کرد، در تلاش برای پیشبرد نقل و انتقالات خود بودند آنها این هفته در بارسلونا بوده‌اند تا مذاکرات را برای هدف اصلی خود، فرانکی دی یونگ، ادامه دهند.

یونایتد منتظر بود تا علاقه خود را به مارتینز رسمی کند، اما می‌دانست که مبلغی بین ۴۵ تا ۵۰ میلیون پوند برای تضمین یک معامله کافی است، زیرا شاهد رد پیشنهادات کمتر از سوی آرسنال بودند. عزم این بازیکن برای پیوستن به تن هاخ نیز یک موضوع حیاتی بوده است.

منچستریونایتد چه نقل و انتقالات دیگری انجام خواهد داد؟

یونایتد همچنان مطمئن است که دی یونگ برای رفتن به اولدترافورد آماده است، علیرغم اعلام عمومی او که می‌خواهد در بارسلونا بماند. مبلغ پایه ۵۵ میلیون پوند (۶۵ میلیون دلار) بین باشگاه‌ها توافق شده است، اما مسائل مربوط به حقوق معوقه مانع از تکمیل قرارداد شده است.

آرنولد و مورتو این هفته با نمایندگانی در کاتالونیا دیدار کردند تا راهی برای این کار پیدا کنند، در حالی که پس از قرارداد بستن بارسا با رافینیا، نیاز آنها به فروش برای جمع آوری سرمایه افزایش یافته است.

یونایتد همچنان امیدوار است که کریستین اریکسن مدارک مربوط به قرارداد سه ساله خود را به موقع تکمیل کند تا در استرالیا به تیم ملحق شود.

تن هاخ همچنین نیاز به تقویت خط حمله را مشخص کرده است، اما یونایتد ۲۰ میلیون پوند (۲۴ میلیون دلار) کمتر از قیمت درخواستی آژاکس برای آنتونی، وینگر برزیلی پیشنهاد داده است.

کد خبر 588278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.