برپایی نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی به مناسبت دهه ولایت

مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری نمایشگاه آثار منتخب هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی و نیز برپایی کارگاه نقاشی به مناسبت دهه امامت و ولایت خبر داد. 

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالرضا سهرابی گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت، نمایشگاه آثار منتخب جمعی از هنرمندان شاخص عرصه هنرهای تجسمی کشور همراه با کارگاه نقاشی، روز جمعه _بیست‌وچهارم تیرماه_ از ساعت ۱۷ در فرهنگسرای نیاوران برپا خواهد شد.

به گفته وی، در این نمایشگاه، ۵۸ اثر از هنرمندان شاخص رشته‌های نقاشی، کاریکاتور، عکاسی، طراحی پوستر، خوشنویسی، نگارگری، مجسمه‌سازی، تصویرسازی، سفال و سرامیک به نمایش در می‌آید که از جمله این هنرمندان می‌توان به مسعود نجابتی، محمد خزایی، مسعود زنده‌روح کرمانی، محمد صیاد، محمدرضا دوست‌محمدی، سیدحمید شریفی‌آل‌هاشم، مجید ناگهی، کورش پارسانژاد، سیدمحمدرضا میری، پرویز حاصلی، مینا صدری، مرتضی اسدی و صابر شیخ‌رضائی اشاره کرد.

سهرابی تصریح کرد: آثار حاضر در این نمایشگاه متعلق به مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر است که طی سال‌های اخیر به سفارش مؤسسه، توسط هنرمندان مختلف عرصه هنرهای تجسمی خلق شده است.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه آثار منتخب هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی که به همت مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر تدارک دیده شده است، تا سی‌ام تیرماه در فرهنگسرای نیاوران دایر خواهد بود.

کد خبر 588153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.