وصیت‌نامه بسیار عجیب یک شهید

یک کاربر فضای مجازی به وصیت‌نامه بسیار عجیب یک شهید که طی عملیات تفحص پیدا شده بود، اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یک کاربر فضای مجازی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به یکی از روایت‌های سردار حاج‌حسین کاجی درباره کشف و تفحص پیکر شهدا که در کتاب «خاطرات ماندگار» منتشر شده است، اشاره کرد.

در این پست آمده است: «سردار حاج‌حسین کاجی می‌گوید: بعد از جنگ، در حال تفحص در منطقه کردستان بودیم که به طرز غیرعادی جنازه شهیدی را پیدا کردیم. از جیب شهید، یک کیف پلاستیکی درآوردم. داخل کیف، وصیت‌نامه قرار داشت که کاملاً سالم بود و این چیز عجیبی بود. در وصیت‌نامه نوشته بود. من سیدحسن بچه تهران و از لشکر حضرت رسول (ص) هستم.

پدر و مادر عزیزم! شهدا با اهل بیت ارتباط دارند. اهل بیت، شهدا را دعوت می‌کنند...

من در شب حمله یعنی فردا شب به شهادت می‌رسم و جنازه‌ام هشت سال و پنج ماه و ۲۵ روز در منطقه می‌ماند. بعد از این مدت، جنازه من پیدا می‌شود و زمانی که جنازه من پیدا می‌شود، امام خمینی در بین شما نیست. این اسراری است که ائمه به من گفتند و من به شما می گویم. به مردم بگویید ما فردا شما را شفاعت می‌کنیم. بگویید که ما را فراموش نکنند و...

بعد از خواندن وصیت‌نامه درباره عملیاتی که لشکر حضرت رسول (ص) آن شب انجام داده بود، تحقیق کردیم. دیدیم درست در همان تاریخ بوده و هشت سال و پنج ماه و ۲۵ روز از آن گذشته است.»

وصیت‌نامه بسیار عجیب یک شهید

کد خبر 587854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    5 0
    اسم شهید چی بود؟
  • ناشناس IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    2 0
    روحت شاد شهید بزرگوار🌹