چنلید؛ بهترین گزینه ارائه دهنده خدمات رفاهی در صنعت گردشگری

می‌دانیم که رابطه کارفرما و کارکنان یک شرکت یا سازمان، یک رابطه دو طرفه محسوب می‌شود. علاوه بر حقوق و مزایایی که هر شرکتی موظف به پرداخت آن است، خدمات رفاهی که یک شرکت به کارکنان خود ارائه می‌دهد باعث ایجاد تمایز و از نقاط مثبت آن سازمان و شرکت محسوب می‌شود.

این روزها به لطف به‌کارگیری شیوه‌های نوین مدیریت در شرکت‌های مختلف، معمولاً کارفرمایان راضی به از دست دادن کارکنان خود نیستند و محیط‌های کار نسبت به گذشته شکل انعطاف پذیرتری یافته‌اند. کارفرمایان ترجیح می‌دهند که بر روی نیروی انسانی خود سرمایه گذاری نمایند و کارکنان خود را در بازه زمانی طولانی‌تری در کنار خود داشته باشند. به همین جهت است که کارفرمایان ترجیح می‌دهند با ارائه خدمات رفاهی به کارکنان خود سبب ایجاد رضایت و افزایش بهره وری شوند.

شما به عنوان یک شرکت خصوصی یا ارگان دولتی چه خدمات رفاهی برای کارمندان و کارکنان خود در نظر گرفته‌اید؟ آیا رفاه حال کارمندان و کارکنان برای شما اهمیت دارد؟ اگر رفاه حال کارمندان برای شما اهمیت دارد، حتماً تا پایان این مقاله با چنلید همراه باشید.

چنلید؛ معتبرترین مرجع ارائه خدمات رزرواسیون به سازمان‌ها

همان گونه که گفته شد بهترین راه برای افزایش بهره وری و ایجاد تمایز در یک سازمان، ارائه خدمات رفاهی به کارکنان آن سازمان می‌باشد. معمولاً کارفرمایان ترجیح می‌دهند خدمات رفاهی ویژه و متنوع به نیروی انسانی خود ارائه دهند، به همین منظور دست به دامن صنعت گردشگری می‌شوند. صنعت گردشگری یک صنعت بسیار متنوع با پیشنهادهای جذاب است. پیشنهادهایی از جنس مسافرت و اقامت!!!
هرگاه شرکتی قصد ارائه خدمات رفاهی برای کارکنان خود داشته باشد می‌تواند از طریق پلتفرم چنلید نسبت به رزرو هتل شرکتی اقدام نماید. شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف می‌توانند از طریق مذاکره و سپس ثبت نام در وب سایت چنلید از خدمات رزرواسیون برای شرکت‌ها یا رزرو شرکتی بهره مند شوند و به صرفه ترین رزرو هتل شرکتی را انجام دهند.

چنلید؛ بهترین گزینه ارائه دهنده خدمات رفاهی در صنعت گردشگری

چرا چنلید؟؟؟

از بین صدها پلتفرم و سایت رزرو هتل، پیشنهاد ما برای شما پلتفرم چنلید است که یک پلتفرم دو سویه آنلاین رزرو هتل و خدمات اقامتی محسوب می‌شود و راه ارتباط بین خریدار و هتلدار را آسان نموده است و نیاز به ارتباط منسجم نیست زیرا خریدار و هتلدار به صورت غیر مستقیم از طریق پلتفرم چنلید با هم در ارتباط هستند. خریداران و هتل داران با عضویت در پلتفرم چنلید می‌توانند با اطمینان خاطر خرید نمایند و از مزایای ویژه این پلتفرم قدرتمند نیز استفاده نمایند.

چنلید با آگاهی از چالش‌های پیش روی صنعت هتلداری و با در نظر گرفتن نیاز بازار به حذف فرآیند سنتی و آفلاین، فعالیت می‌نماید. چنلید با فعالیت مداوم به عنوان پلتفرم حوزه B2B رزرواسیون آنلاین هتل، گروه بزرگی از فعالان صنعت هتلداری را به یکدیگر متصل نموده است. در حالت کلی می‌توان گفت چنلید، راه اتصال چنل منیجرها، هتل‌ها و فعالان صنعت هتلداری است و ماهیت آن با چنل منیجرها متفاوت است. در حالت کلی می‌توان گفت چنلید به عنوان اولین مولتی پرویدار هتل داخلی، تمام هتل‌های آنلاین را از طریق اتصال بهapi ها، چنل منیجر ها و pms‌ها و ota‌های موجود در کشور در یک بستر قرار داده و به صورت کامل و جامع در اختیار خریداران B2B، آژانس‌های مسافرتی، سازمان‌ها و شرکت‌ها قرار داده است.

چنلید؛ بهترین گزینه ارائه دهنده خدمات رفاهی در صنعت گردشگری

خریداران B2B با دسترسی به پنل ساده و کاربردی یا از طریق پیاده سازی api چنلید، امکان مشاهده تمام هتل‌های آنلاین موجود در بازار و مقایسه نرخ یک هتل از تمام تامین کننده‌های موجود را خواهند داشت و می‌توانند رزرو خود را ثبت کنند. علاوه بر این امکان ارائه دسترسی‌های اختصاصی روی سایر api‌ها در این پلتفرم وجود دارد که کاربر پنل علاوه بر مشاهده نرخ اختصاصی خود، سایر نرخ‌های موجود روی چنلید را در یک سیستم یکپارچه در اختیار داشته باشد.

اگر شما هم از فعالان صنعت هتلداری و گردشگری هستید و قصد دارید هتل یا اقامتگاه خود را به یک شبکه قدرتمندتر به فعالان این صنعت متصل کنید، و یا برای سفرهای سازمانی و رفاهی سازمان‌های دولتی یا خصوصی از خدمات با کیفیت در زمینه اقامت استفاده نمایید، بهترین پیشنهاد ما برای شما چنلید است.

برگرفته از وب سایت پلتفرم رزرو آنلاین هتل داخلی چنلید https://channelead.ir/

کد خبر 587149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.